Egoistisk??

1rosa+1til?

Elsker forumet
Hei i natten.

Vi har nå sitti her i keld og snakket litt om hva vi ønsker oss i bryllups gave av gjestene.

Det er lissom ingen ting vi ønsker oss. Vi har lissom alt vi trenger. Men er det egoistisk å skrive at vi ønsker oss penger???

Pengene kommer jo til å bli brukt på prøverør, vis ikke spira sitter innen mai 2011 da hehe. For da gifter vi oss...

Nei. Har en alt så har en alt. Jeg hadde ikke reagert på det[:)]

Takk for greie svar. Har jo tenkt å skrive gavekort og penger øsnkes da[:D]

FUnker bra å ønske seg det, dessuten, penger kommer til nytte en gang uansett[:)]
Gratulerer, og lykke til med bryllupet[:D]

Har ei venninne som giftet seg i sommer. De skrev i innbydelsen at penger til adopsjonsfondet deres var en flott gave. De fikk over 15.000 i bryllupsgave siden menneskene rundt dem ønsker så sterkt at de skal få sitt etterlengtede barn [:D] Tror at om gjestene vet hva pengene går til er det så mye enklere å velge å gi pengegaver enn om dere "bare" sier dere ønsker dere penger [;)]

Lykke til med bryllupsforberedelsene

vi var i et brullyp der dem kun ønsket seg penger eller reisekort for å dekke reise dem hadde valgt ut....

det er jo egentlig greit i grunn, men synes det der å da var veldig teit at man ikke ønsket seg noe annet....[8D]

men det er jo opp til hver enkelt.. å få penger for det du vil synes jeg er en go ide,... å tenk da hehe.... om det da skulle holde seg en spire der[:)][:)]

jada, bare ønsk deg penger du[;)]
vi ønsket oss bl.a penger i bryllupet og vi fikk endel.. flere som syntes det er greit ettersom det ikke alltid er like lett å vite hva man skal kjøpe, dessuten får jo brudeparet spart til noe de virkelig vil ha[:)]
vi brukte f.eks litt av pengene til bryllupsreise så koste vi oss ekstra[:D]

jeg synes det er helt greit å ønske seg penger. det er deres dag, og dere bestemmer hva dere ønsker dere, eller hva dere trenger og ikke trenger. det er sikkert ingen som reagerer på det! [:D]

ORIGINAL: 3 små engler

Har ei venninne som giftet seg i sommer. De skrev i innbydelsen at penger til adopsjonsfondet deres var en flott gave. De fikk over 15.000 i bryllupsgave siden menneskene rundt dem ønsker så sterkt at de skal få sitt etterlengtede barn [:D] Tror at om gjestene vet hva pengene går til er det så mye enklere å velge å gi pengegaver enn om dere "bare" sier dere ønsker dere penger [;)]

Lykke til med bryllupsforberedelsene

helt enig!

Enig i at det er bedre å angi hva man ønsker seg penger til, tror kanskje jeg hadde syntes det var litt "stusselig" om man bare ønsket seg penger - rett fram.

Men er det virkelig ingenting dere trenger? Det er jo så masse fint å ønske seg utenom det vanlige fra glassmagasinet? Kommer jo an på hva slags hobbyer dere har da, men jeg har sett mange ønskelister med ting litt utenom det vanlige:

Nevner bare:
Turutstyr (sekk, klær, sko, ski, staver, skisko, alpinutstyr, osv + medlemskap i turistforeningen?)
Reisegavekort?
Møbler?
GPS?
Verktøy?
Grill?
Weekendgavekort?

Nei, jeg vet ikke.. Men dere må gjøre det som føles rett for dere, drit i hva andre synes egentlig [;)] Er jo deres bryllup!

Mannen min har bil og lastebil som hobby og jeg har scrapping hihi... Kan jo ikke skrive at vi ønsker oss det til bryllupet...

Det vi ønsker oss penger til er prøverør... Men vi vil jo ikke at alle skal vite at vi skal igjenom det[:(] Er faktisk et veldig sårt tema for oss... Og er ikke alle i fam som vet at vi prøver. Og sån vil vi det skal være oxo egentlig...

Kan jo lissom ikke skrive* Ønsker penger til vårt prøverør*

Det syntes jeg blir litt for dumt...

Ja, skjønner jo det, er jo ikke akkurat det man vil utbasunere på bryllupsdagen, liksom [;)] Der er kanskje adopsjon mer legitimt, av en eller annen grunn..

Nei, dere får gjøre det som føles rett for dere, ønske dere penger [:)]

føler litt på den der også, vil ikke bruke hele bryllupsdagen til å snakke om min manglende evne til å få barn! Mye såre følelser knyttet til det å ikke kunne få barn allerede! Dessuten er det mange man inviterer i bryllupet som ikke er nære familie/venner, men en tante fra USA eller lignende;) hehe.

Back
Topp