Egoistisk å reise bort med baby uten pappa?

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Ferien er over for samboer, men jeg har fremdeles permisjon. Ønsker å tilbringe en uke på hytta med foreldrene mine. Er det egoistisk av meg å reise bort med småen så lenge? Jeg hadde ikke likt om samboeren min hadde reist bort med småen når han har permisjon. Samtidig føler jeg at det er anerledes å skilles fra babyen som mor enn som far. Men det er min mening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det har jeg gjort opptil flere ganger allerede… Har familie på en annen kant av landet, og de gamle der har ikke vært helt i slaget, så jeg har benyttet anledningen til å besøke de tre ganger allerede i løpet av permisjonen. Har selvfølgelig diskutert det med samboeren min først, og det har vært greit for han.

Synes ikke det er egoistisk så lenge samboeren din synes det er greit. Tror det ofte kan være litt annerledes for oss mammaene, men det er såklart viktig å være enige :)
 
Hva syns samboeren din tenker jeg? Samboer her vil ikke at jeg skal dra, så da venter jeg til han kan :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg syns ikke det er egoistisk :) men syns du skal snakke med din samboer og høre hva han syns om det :)
 
Synes ikke det er egoistisk, men klart en uke er lenge. Hva synes han da?

Her dro samboer med seg ungene fire dager på hytten tidligere i sommer. Jeg er sommervikar og har bare tatt ut tre dager ferie. Det var veldig sårt for meg at de var borte så lenge, men samtidig så føler jeg ikke at jeg kan forvente at pappaen bare skal holde seg i ro her hjemme når det er han som har permisjon. Permisjonen er jo til for at de skal knytte bånd og finne på ting sammen, og jeg tenker at så langt det lar seg gjøre så må far få den samme friheten som mor :)
 
Jeg tenker ikke egoistisk. Kan han ikke se på det som avslapningsuke eller lignende da hehe.. Skulle gjerne hatt en uke barnefri om det hadde gått .. Klart savnet er der, men da får man tid til å hente seg inn igjen og har mer å gi når dere er tilbake :)
 
Kan være like vanskelig for pappan som for Mamman å "skilles" fra ungene så lenge. Det som avgjør saken er jo om han syns det er greit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenker ikke at det er egoistisk:)

Ønsker han imidlertid ikke at dere reiser uten han kunne dere gjerne kortet ned turen med et par dager om ikke annet?
 
Dere har gjerne funnet ut av det nå?
Blir det hyttetur?:D
 
Back
Topp