Egne håndklær til babyen?

Har ikke kjøpt egne håndklær tenker de vi har er gode nok. Kjøpt kluter siden vi nesten ikke hadde det, men ikke hysterisk på hvem som bruker hvilke kluter;)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg har brukt de vi har... Kjøpte noen vaskekluter til de, fordi jeg ville ha noen som var mykere..
 
Har kjøpt et par håndklær med hette på til baby.
 
Vi har sånne som de hadde på sykehuset, kjempegode og myke, - har vel 12 tror jeg. :) Har i tillegg noen med hette på til han blir litt eldre. Når det gjelder kluter så har vi maaange gaskluter, de er så gode å vaske han med. :)
 
har 2-3 sånne bittesmå håndklær med hette i hjørnet, men etterhvert så bruker jo babyen samme håndklær som oss. Så trenger ikke så mange. Synes det er viktigere med egne mykere babykluter.
 
Vi hadde til første mann =) Nå denne gangen kommer jeg til å kjøpe store håndklær til den lille som er ekstra myk. da varer de lenger.
 
Kjøpte flanellkluter til rompe og ansikt og sånne små håndklær med hette til baby. :)
 
Syns de e greit de har eget håndkle nær de e så små. Men sånn som 2
Åringen min bruker vanligt håndkle nu.
 
Vi har egne håndklær med hette på og egne til å ha på stellebordet :)
 
Kjøpte ikke egne håndklær til ham nei. Kjøpte inn masse vaskekluter, men de endte jeg opp med å bare bruke under rumpa hans på stellematten, og heller vaske ham med engangskluter. En skitten rumpeklut tar mindre plass i vaskemaskinen enn et helt håndkle.

Han har to egne håndklær med hette på da, til bading, De var gaver, men de hadde jeg nok kjøpt om vi ikke hadde fått dem.
 
Synes de med hette ser veldig fine ut :) tenker at det er greit med egne myke hånklær til babyen!
 
Ja de trenger litt mykere håndduk og kluter :)
 
Har et par med hette til etter bading/dusjing. Også har vi egne som vi bruker i stellebagen og på stellebordet. Synes dette er bedre både med tanke på str og med tanke på tiss og bæsj som kommer på. Han har også egne vaskekluter som er mykere enn de vi har. En farge til rumpeklut og en farge til annen bruk.
 
Hvor selger de myke små håndkleet? Har ikke kommet over noen ennå:)
Har du sett på bambus-håndklær på Princess? De er supermyke! Spørs hvor små du mener da?
 
Jeg har kjøpt egne til babyen :)
 
Tenker jeg kommer til å kjøpe noen med hette, for at barnet ikke skal fryse etter bading, men utenom det er våre hånklær veldig myke og gode, så tenker det er viktigere med nye kluter :)
 
Back
Topp