Egne håndklær til babyen?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Trenger man det? Jeg var bare inne på barnashus sin utstyrsliste for å se hva man trenger til en baby. Jeg begynte å skrive ned i en bok hva man trengte og der sto det at man trengte håndklær til babyen, og det virket som egne håndklær som kun brukes til babyen. :)

Har dere kjøpt inn egne håndklær som kun brukes til babyen? I såfall, hvor mange håndklær har dere kjøpt? :)
 
Ja har kjøpt i bambus til babyen, de er mykere enn våre :)
 
Jeg har ihvertfall kjøpt egne kluter og håndklær til bebis :) bare sånn for ordensskyld går sikkert an å bruke våres og, men tenker det er greit å ha egne til den lille, de er sikkert mye mykere også :)
 
Jeg har ihvertfall kjøpt egne kluter og håndklær til bebis :) bare sånn for ordensskyld går sikkert an å bruke våres og, men tenker det er greit å ha egne til den lille, de er sikkert mye mykere også :)
Godt at jeg ikke alene om å kjøpe nye og egne håndklær til babyen :) Samboer er nok ikke enig og ikke svigers heller.. svigermor begynte bare å le når jeg sa at jeg hadde skrevet opp nye håndklær til babyen på utstyrslisten siden jeg tenker at jeg vil ha litt mykere håndklær til den lille, men hun tenker håndklær er håndklær og at man ikke trenger nye bare fordi det er en baby som kommer.. ble en smule forbanna og irritert da ja, bare viste det ikke til henne da..
 
Har kjøpt noen egne til babyen. Annen form og litt koseligere farne på. Kluter kjøpte jeg på princess.

Vi vasker jo håndklær uten skyllemiddel. Blir grovere da. Babyhånkler bør dem vaskes med skyllemiddel, noen som vet?
Dem er jo mykere i stoffet.
 
Da må innom der å se, og muligens kjøpe noen :) hvor mange trenger man av håndklær og sånt til den lille?
Ja princess har :). Der kjøpte jeg. Tenker at det holder med 3 til babyen :) så får vi heller få der vi får ekstra til f. Eks jul ;-).

Det blir jo mye vask uansett så ;-)
 
Har kjøpt egne til han, slike med hette på til han har bada. Er vel strengt tatt ikke nødvendig, vanlige håndduker fungerer det også. Bruker det når vi er hos besteforeldre o.l.
 
Har sånne håndklær med hette på :) vi har ikke tørketrommel så håndklærne blir liksom harde etter et par vasker, så kjøpte ganske mange babyhåndklær ;) har også egne kluter, sånne myke babykluter. Bruker vanlige håndklær hos besteforeldre o.l. Men de har tørketrommel og derfor myke håndklær :p
 
Synes ikke det er nødvendig, vi fikk 4 håndklær med hette i gave og to i bambus.
Sånn med hette er klassisk barselgave, så kan være greit å vente.
Vi har to hjemme, et på hytta og et hos mamma så slipper vi å dra med oss når vi er på tur.
 
Hvis noen vil ha så er det 50% på alle håndkler på kid nå.. har ikke begynt å kjøpe til knøttet enda, men så det igår..
 
Eg kjøpte egne håndklær til jenta vår, har vel 3 stk med hette og 4 vanlige. Synes det er greit hun har noen som bare er hennes, men strengt tatt er det jo ikkje nødvendig :) Kjøpte de på Kid, da dei hadde 40% på barneutstyr flere ganger når eg var gravid :) Har håndkle oppå stellematten hennes, og da hender det at eg må bytte etter uhell osv. Har også egne vaskekluter til henne.
 
Som alle andre sier, er det vel strengt tatt ikke nødvendig, men nurket har 3 stk med hette :) Liker hetten, da han fryser fort etter å ha badet, og den er grei å få over hodet med en gang :)
 
Det er nok ikke nødvendig, men jeg vil ha nye og myke håndklær til barnet mitt og kommer derfor til å kjøpe noen etterhvert :)
 
Jeg har 4 håndklær med "hette" på, to håndklær uten og 10 håndduker til stellebordet. Alt er bare baby sitt og vi tørketromler. Sikkert 20 vaskekluter, slike tynne man får kjøpt i 4-5 pakning på KID/Princess. Kjekt å ha så små når man vasker både morgen og kveld. Tar ikke mye plass i skittentøykurven :)
 
Back
Topp