Egne fritidsaktiviteter?

lissom

Forumet er livet
Har dere noen egne fritidsaktiviteter som dere går på uten unger og evt sammen med mannen/samboeren?

Jeg har gått i kor så lenge jeg har hatt Karoline (og i mange år før det), men sluttet nå som jeg flyttet fra Stavanger. I tillegg har jeg og mannen min danset swing i noen år.

I høst tror jeg at både mannen min og jeg skal ta opp interessen for korps igjen og begynne å spille etter 5 års pause. Tror det kan være bra at vi finner på noe bare vi to uten ungene av og til. Og så er jo interessen for korps det eneste vi egentlig har som felles interesse (utenom ungene, da), vi møttes jo på korpstur...[:D]

Ja, jeg scrapper jo også, men da sitter jeg jo hjemme.. og da mister det liksom litt av det poenget med å finne på noe for seg selv uten unger... hvis dere skjønner hva jeg mener.. (Men det er helt supert å sitte og scrappe og lage kort, synes jeg, tida flyr jo sånn somjeg koser meg!)

Hehe, hva er egentlig scrapping?? Hørt så mye om d..

lisemor81 det jeg mener med scrapping er at jeg drar på treff

med venner jeg har fra før og treff som blir arrangert via nettet

kjempemorsomt

å, sånn, da forstår jeg!![:D] Høres skikkelig artig ut!!

åh, så fint! Ser jammen kjekt ut[:)]

Åh, så kul den var!!! *bestemmer seg for å ta fot og håndavtrykk imorra*[:D]

Jeg vil også begynne å trene,men jeg vil ikke alene[;)] er litt tøysette sånn jeg.. hehe.

Ellers så er jeg med i turngruppe her, vært trener noen år. men nå sitter jeg bare i styret. så det skal jeg fortsette med nå...

ellers har jeg og samboer felles interesse og det er motorsport. crosskjøring, rally og bilcross... det er noe vi holder på med hele året... Tobias har allerede vært med på det mange ganger(og det er på løp han sover best faktisk, da sover han hele dagen.. bare spiser og sover...) *jeg vil ha cd med masse brumming på* hehe

Første onsdagen i september er det tilbake til fotballen!
Sambo spiller også.. en del mer enn meg da, men onsdagen er min dag!!

Back
Topp