Hei alle sammen. [emoji4] Jeg er idag på dag 4 med stimulering på gonal-f og i morgen setter jeg første orgalutran i tillegg. (Gruer meg litt til denne) Jeg har en kort prosess og må si jeg håper veldig på at kroppen har respondert godt på stimuleringen, men ikke for godt slik at jeg blir overstimulert. [emoji85]
Det går raskt mot egguttak, og dette er vel delen jeg gruer meg mest til. Det hele er litt vanskelig å forklare, men jeg er en oversensitiv person har jeg fått høre. Nesten som en sjette sans. Når jeg vet at noe skal i gang i kroppen min, har hjernen en tendens til å koke sammen en mareritt-gryte av smerter som den sender ut i kroppen min. Noe som igjen fører til at jeg blir kvalm og svimmel allerede før jeg faktisk skal begynne.
Dette kan også skje om jeg ser filmer med eksempelvis tortur eller mye død i. Hjernen simulerer smertene i det jeg ser og sender det ut i kroppen min, slik at jeg får fysisk vondt. Har fått panikkanfall av noe slikt en gang faktisk.. [emoji37]
så jeg lurer veldig på om det er noen her som har fått noe ekstra smertestillende eller lignende før egguttak? Jeg føler veldig på at jeg aller helst skulle vært totalt neddopet for å ikke både kaste opp og svime av under prosessen... hjeelp