Egguttak ferdig!

Ja, får håpe på et lite fryselager nå:) å nå satser jeg alle mine kort på at det kommer en baby:) å så spent på å dra opp i morgen kl 8 for å sette inn å høre hvor mange som jeg evt får på frys da:)

Men har noen her erfaring med lutinus? er det normalt at det kommer "hvit gugge" ut etter at jeg har starta med de? beklager hvis noen syns det er kvalme detaljer men jeg føler jeg må spørre siden jeg er ganske ny på detta:)

Ja, får håpe på et lite fryselager nå:) å nå satser jeg alle mine kort på at det kommer en baby:) å så spent på å dra opp i morgen kl 8 for å sette inn å høre hvor mange som jeg evt får på frys da:)

Men har noen her erfaring med lutinus? er det normalt at det kommer "hvit gugge" ut etter at jeg har starta med de? beklager hvis noen syns det er kvalme detaljer men jeg føler jeg må spørre siden jeg er ganske ny på detta:)

Det er sååå spennende :D
Ja det er helt normalt at det komme hvit gugge ut ;) det er noe griseri hehe er lei av truseinnlegg og stikkpiller :confused:
Masse lykke til i morgen :D

Da er jeg ruger! :D :D :D

Fikk inn et egg, å 10 på frys:) nå håper jeg dagene bare flyr avgårde:)

Kjempe bra jobba!! :D:D:D
Gratulere så myyye!
Prøv å senk skuldrene og nyyt.
Klem

Jeg var inne til uttak kvart på 11:) Hadde ikke hvit jakke, å ikke kan jeg huske noen jeg møtte på der i går heller:p sveva på en rosa sky når jeg var ferdig der :) hehe

okei da var det ikke deg, så ei på venterommet som tok smertestillende rundtkvart på 11, ho skulle nok på uttak ett deg ho da:)

Fantastisk resultat og så bra at uttaket var smertefritt! :) Masse lykke til i rugeperioden :) tvi-tvi

Back
Topp