Egguttak ferdig!

Desembermamma2014

Flørter med forumet
Hurra for at denne dagen snart er over, var på egguttak i dag å fikk ut 18 egg :):) nå er jeg sååååå spent på hvor mange som har blitt befrukta til i morgen.
Har lest så mange grusome historier om uttak, smerter smerter å smerter, selv syns jeg ikke det var noe vondt!

Ønsker dere alle masse lykke til å håper vi blir mange som lager mars barn her :)

Hurra for et smertefritt uttak og 18 EGG. Wow! Det er såå bra. Jeg er Ruger på tredje dagen og dagen fra uttak til innsett misunner jeg deg ikke. Det er så nervepirrende!! Krysser fingrene for at dere får inn et(eller kanskje to) perfekt egg:)

Såå bra :D:D gratulere!
Det blir spennende å vente på telefon.
Hold oss oppdatert :)

Gratulerer :) det er jo et kjempe antall:)
du hører til Porsgrunn hvis jeg husker riktig?
da tror jeg kansje jeg så deg i dag?
jeg hadde time kl 11 :)
hvit jakke?

HIPP HIPP HURRA for et kjemperesultat!! :D Gleder meg til å høre om forsettelsen!!

gratulerer med kjempebra resultat så langt :) lykke til fremover :)

Tusen takk alle sammen:) nå sitter jeg å glor på tlf heeeele tia, kanskje den er pålydløs?har de ringt mens jeg var på do? haha vet at de ikke skulle ringe før etter 12 men alikavel blir man gåans å se ja:) spurte om vi ikke kunne få inn 2 egg, men det fikk vi ikke siden det var vårt 1 forsøk, å jeg var SÅ ung!bah... selv føler jeg meg gammal og har det travelt:) hihi

Oppdaterer dere når jeg har fått tlf, vet jo ikke hvor mange egg jeg kan håpe blir befrukta, men jeg har tenkt hvis vi får 3 befrukta så får jeg inn 1 å 2 på frys? Høres det mye ut?

Gratulerer :) det er jo et kjempe antall:)
du hører til Porsgrunn hvis jeg husker riktig?
da tror jeg kansje jeg så deg i dag?
jeg hadde time kl 11 :)
hvit jakke?

Jeg var inne til uttak kvart på 11:) Hadde ikke hvit jakke, å ikke kan jeg huske noen jeg møtte på der i går heller:P sveva på en rosa sky når jeg var ferdig der :) hehe

Siden det er ditt første forsøk så er det faktisk helt umulig å si hvor mange som kan være befruktet:) Det kan være 0 og det kan være 18. Men nå er det ikke lenge til du får vite det :) :) :) Men husk at de som blir befruktet også skal dele seg som de skal, så vanlig at noen faller fra til i morgen. Jeg venter i spenning sammen med deg:)

Fantastisk resultat!!! Gratulere.. (Bare vær forbredt på at noen av eggene kan slutte å dele seg i løpet av natten! )

Så fantastisk:) Hurra! Det er ganske vanlig at noen faller fra til i morgen altså, bare sånn at du er forberedt. Men du har jo MANGE!!!

Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrra :) 13 egg som hadde blitt befrukta å delt seg som de skulle:) Da blir det innsett i mårra :):)
1 inn å 12 på frys:D

Kjempe bra!!! Det var gode nyheter :D
Venter spent på fortsettelsen :)

Du må regne med noe forfall videre :) Jeg fikk 20 ut, 8 befruktet og 5 på frys. 13 egg befruktet er kjempeflott! Lykke til med innsett i morgen. :D

Back
Topp