Egguttak- DONE!

Minnie

Betatt av forumet
Endeeelig er jeg ferdig !! Å herregud, det er værste smerten jeg har opplevd i hele mitt liv. Satt i stolen og gråt! Hvordan klarer dere !! Eneste som holdt meg fra å si STOPP var å høre hun ene som mottok glassene med væske og egg som telte antallet underveis høyt. Endte opp med 16 egg!! Tar ikke lykken på forskudd, dette er første gang og vi er uforklarlige barnløse så alt kan skje.

Har tatt crinone, men jeg klarer ikke bevege på meg pga smerter i magen, har det noe å si om jeg bare sitter?

Oi gratulerer med mange egg :) jeg bruker lutinus så kan ikke svare på spm ditt dessverre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Endeeelig er jeg ferdig !! Å herregud, det er værste smerten jeg har opplevd i hele mitt liv. Satt i stolen og gråt! Hvordan klarer dere !! Eneste som holdt meg fra å si STOPP var å høre hun ene som mottok glassene med væske og egg som telte antallet underveis høyt. Endte opp med 16 egg!! Tar ikke lykken på forskudd, dette er første gang og vi er uforklarlige barnløse så alt kan skje.

Har tatt crinone, men jeg klarer ikke bevege på meg pga smerter i magen, har det noe å si om jeg bare sitter?
Stakkars deg! Det hørtes forferdelig ut. Jeg kan ikke svare deg på om det er greit du sitter i ro etter Crinone. Jeg orket ikke så mye selv samme dag som uttaket. Men jeg tror vel ikke det gjør noe om du tar det litt ekstra med ro i dag. Flott at du fikk ut så mange egg :-) Lykke til videre og god bedring!

Tusen takk ! :) får håpe det går fint :)

Ååh, gratulerer med vel overstått egguthenting, blir noen spennende dager nå :) Det var mange egg ja :) På mitt første fikk jeg ut 13 egg der tre ble perfekt befruktet og delt :)
Er nå startet med andre IVF forsøk, så kanskje det blir egguthenting i neste uke :)
Masse lykke til :)

Takk :) Ja , handler ikke så mye om kvantitet men kvalitet etter hva jeg har lest, så får håpe på at vi ihvertfall har ett perfekt egg! :D

Takk det samme, følger bloggen din! :)

Takk :) Ja , handler ikke så mye om kvantitet men kvalitet etter hva jeg har lest, så får håpe på at vi ihvertfall har ett perfekt egg! :D

Takk det samme, følger bloggen din! :)
Er ikke så flink til og oppdatere bloggen, men det blir nok litt nå og da..
Hvilke hormoner gikk du på?

Gikk på suprecur nesespray, også 8 dager med puregon dose på 175.

Gratulerer med 16 egg :) Synd du har hatt en dårlig oppleveles. Men det er ikke alltid det er like vondt altså. Jeg har hatt 5 uttak. 2 av de har vært så og si smertefrie og 3 har vært veldig vonde. Men man glemmer smerten fra gang til gang, åsså går det ganske fort.
Du skal helst bevege deg når du tar crinone. Men du trenger ikke gå deg en tur liksom. Bare ikke sett deg ned med en gang. Hvis du har veldig vondt så tar du deg et par paracet. Og ta deg et par når du står opp i morgen. For deg er gjerne litt vondere dagen etter. Krysser fingrene for en positiv telefonsammtale i morgen.

Tusen takk Lykkelulla! Det var kjempevondt da jeg hadde akkuratt stått opp, spesielt da jeg gikk på do . Men det har heldigvis gått over nå , er bare skikkelig øm.

Har fått svar idag! det var 17 egg de fikk ut,- og av de 17 ble 9 egg befruktet ! YEY! blir ruger imorgen kl 1!! :love7

Tusen takk Lykkelulla! Det var kjempevondt da jeg hadde akkuratt stått opp, spesielt da jeg gikk på do . Men det har heldigvis gått over nå , er bare skikkelig øm.

Har fått svar idag! det var 17 egg de fikk ut,- og av de 17 ble 9 egg befruktet ! YEY! blir ruger imorgen kl 1!! :love7
Så bra!! Blir spennede! :) Da kan det jo hende dere får noen fine på frys også! :)

Ja håper på det ! har hørt riksen er strenge og setter kun inn kvalitetsegg inn på frys, så får bare håpe de deler seg og blir perfekte :)

Wow, det er jo kjempe bra :) Av 17 egg ut fikk vi 5 befruktet. 2stk som var toppkvalitet som ble satt inn. Og to som egentlig var gode nok til å sette inn, men som ikke var gode nok til frys. Så da ble de ingen på frys, men forhåpentligvis så ruger jeg på 2 embryo som fortsatt utviklere seg :)

Lykke til med innsett(Ikke vondt) og rugingen(vondt i tolmodigheten) :D

Veldig mange egg! Leit at du hadde mye smerter:-( god bedring nå, og masse lykke til m innsett:-)
Jeg har ikke hatt mye vondt ved uttak - men så har jeg også kun fått ut 4 og 5 egg. Stor forskjell på det.

Back
Topp