egguthenting

ORIGINAL: mila76

Det er akkurat som dere sier...Noen dager er jeg veldig positiv og klarer å innbille meg at jeg har blitt gravid.Så plutselig føler jeg som jeg skal få mensen så blir alt negativ og trist.Håper virkelig at det er vår tur nå men dette kan vel gå begge veier[&o] Jeg tror ikke jeg tør å ta en hjemmetest før blodprøven på riksen.Må nok vente til fredag.[&o][:)].

Jeg også ventet på testen der oppe....Var litt betryggende det liksom.... Krysse fingre nå!!
To dager igjen nå, håper det fortsatt går bra med rugingen [;)]

Har du fått tante bitch på besøk enda? Jeg krysser fingrene for at du har noe godt i magen[:)]

Nei tante bitch har holdt seg unna så langt[;)] På mandag trodde jeg løpet var kjørt når det kom en dråpe lyse orange utflød...Men det var bare crinone rester tror jeg..Føler fortsatt at mensen er på vei av og til men ingen tegn til det.Ruger på dag 12 i dag![:D][:D] Har nesten ikke lyst til å ta blodprøver i morgen.[:o][:o][:o] Syns det er altfor skummelt.Hadde det ikke vært for at jeg skal tillbake på jobb ingen på mandag og trenge å vite om jeg skal ungå tunge løft så har jeg kansje ventet lengere[:)]..Vet ikke om jeg tør å ringe riksen for resultaten i morgen.Kommer nok til å bli mannen som gjør det[;)]

Ja er nok de kapslene, jeg og hadde det sånn. Æsj, var skikkelig seigt[:D] 

Når jeg satt inn mitt lille embryo (som det var den gang), var det langfredag på den tida man pleier å komme å ta blodprøve, så dem sa at jeg skulle bare ta en valig test. Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste meg, så jeg gjorde det dagen etter at det var 14 dager siden jeg tok den eggløsning sprøyta. Og testen strålte positivt!

Er bombesikker på at du ikke trenger engste deg, har nok gått strålende for dere[;)]

Takk,jeg håper...Det har vært vanskelig å slappe av i dag...Mannen ringte 2 gånger fra jobben for å spør om jeg har fått mensen..Måtte forklare til at det betyr ikke nødvendigvis at jeg er gravid.Crinone tillskudd kan vel forsinke mensen..Måtte si det for at skuffelsen skal ikke bli for stor....Hvis det blir det[;)]

Back
Topp