egguthenting

mila76

Betatt av forumet
Da har vi fått det første god nyhet i dag[:D][:D][:D] Vi fikk ut rundt 11 egg i dag[;)] Siden det var bare 2 eller 3 follikel som de mente var stor nok hadde ikke legen regnet med å få mer enn 3 eller 4..Men eggstokkene mine klart å overbevise!
Nå håper vi bare på gode kvalitet og fine embryo..Vi finner ut mer i morgen og insetting blir på søndag...SPENT!...[X(]
Selve inngrepet var ikke så vondt.Smertestillende hjalp mye.Derimot var det ganske vondt etter.Blitt litt bedre nå men er fortsatt veldig øm nederst i magen.Er det noen som har litt tips på hva kan hjelpe?

Verdt alt smerte så lenge det ender opp med en bolle i ovn[;)]

ÅÅÅ så utrolig spennende!!! Herregu så mange egg!! Heldige du:) Å utrolig bra at du ikke hadde så vondt...å døtte meg jeg hadde det forferdelig..gråt som bare det på slutten, ,men hun "hovedsykepleieren" Var så innmarig snerpete!! Legen sa GI HENNE MERE SMERTESTILLENDE men hun sa bre NEI NÅ ER VI FERDIGE SNART!! Å huff og huff!!

Jeg lå på sofaen med 2 varmeflasker på maven..i kosebukse og kosegenser...spiste litt vannmelon og drakk te....det synes jeg hjalp veldig[:D] Kunne være bare psykisk da, men følte meg hvertfall bedre [:D]

MASSE MASSE MASSE LYKKE TIL!!!! Missunnes deg med mange egg[:D]  Vi har bare 1 igjen på frys...å håper så innderlig at det vil spire og gro i uke 35 [:)]

Takk for det!!! Vi få håper at de deler seg fint før søndag.Vi skal ha ICSI da...Kyrsser fingerene at mannen leverte sitt beste menn[:D] Håper at den du har på frys er virkelig et gullegg[;)]

Varmeflaske var redningen også her. Heldigvis gikk smertene over etter ett par dager. Ønsker deg lykke til med innsettingen på søndag.

Vi har fått befrukta 9 egg!!!9[:D] Har aldri forventet at det skal gå så bra!!!Tårene triller for oss begge....

ååååå så spennende  !!!  så glad på dine vegne [:D]
vet du hvor mange egg du skal sette inn igjen da??
krysser fingrene for deg at det går bra med innsettingen imorgen og at
du ender opp med en bolle i ovnen

Vi vet ikke endå.Jeg tror Riksen setter inn bare et siden jeg er under 30.Vi få bare se hvor mange deler seg fint og hvor mange de bestemmer å sette inn.Om jeg kunne velge så velge jeg to[;)]

Under 35 mente jeg[:)]

Hi!!!

Det går bra her.Nå ruge jeg på dag 3...Prøve å holde meg ut av babyverden men det er ikke alltid lett[:D]
Håper at dette skal gå bra[;)]

Lykke til med ruginga..Haaper det bli min tur snart..[8|]

Krysser fingrene for rugingen din.

Det går litt opp og ned...Første dagene trodde jeg virkelig at dette går bra men nå plutselig føler jeg som jeg skal få mensen snart[:(] I tillegg føler jeg sviktet av min akupuntør som ikke har hatt tid til å gi meg noe særlig bahandling..[:(]

ORIGINAL: mila76

Det går litt opp og ned...Første dagene trodde jeg virkelig at dette går bra men nå plutselig føler jeg som jeg skal få mensen snart[:(] I tillegg føler jeg sviktet av min akupuntør som ikke har hatt tid til å gi meg noe særlig bahandling..[:(]

Sånn hadde jeg det også. Jeg følte at alt gikk bra, så kom det noen dager hvor jeg så negativt på ALT omtrent... Men bare kjemp deg gjennom de dagene med hodet hevet så skal du se at du får en positiv test!!! LYKKE TIL!!!!!!!!

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: mila76

Sånn hadde jeg det også. Jeg følte at alt gikk bra, så kom det noen dager hvor jeg så negativt på ALT omtrent... Men bare kjemp deg gjennom de dagene med hodet hevet så skal du se at du får en positiv test!!! LYKKE TIL!!!!!!!!
¨

Signerer denne, det føltes som mensen skulle komme hver øyeblikk og jeg hadde så vondt når det "festet" seg så jeg våknet om natta..... Først i ettertid når jeg så på kalenderen skjønte jeg hva det hadde vært [;)]
Masse Masse lykke til !!!Blir spennende å følge med på deg [:D]
*Krysser fingre*

Det er akkurat som dere sier...Noen dager er jeg veldig positiv og klarer å innbille meg at jeg har blitt gravid.Så plutselig føler jeg som jeg skal få mensen så blir alt negativ og trist.Håper virkelig at det er vår tur nå men dette kan vel gå begge veier[&o] Jeg tror ikke jeg tør å ta en hjemmetest før blodprøven på riksen.Må nok vente til fredag.[&o][:)].

Oi, det var mange egg!
Håper  alt går bra fremdeles!!
Lykke til

Back
Topp