Eggstokkene, vondt

• Trådstarter Trådstarter Fien
  • Opprettet Opprettet
F

Fien

Guest
Hei!
Jeg har vondt i eggstokkene, det er på en måte murringer og trykk samtidig. Prøvde og gå på do for å se om det bare var luft, det var det ikke.. Gjorde bare mer vondt om jeg prøvde og presse litt.
Noen som vet hva dette kan være? Har dere opplevd lignende selv?
På forhånd takk! :-)

Høres ut som eggløsning. Pleier å ha det slik vær syklus rundt eggløsnings tidspunktet :)

Men jeg har ikke hatt sånn før :s hvorfor får jeg det plutselig nå?

Vet ikke :) har du barn fra før? Kanskje kroppen har forandra seg? Eller kanskje du bare har en ekstra kraftig eggløsning?

Vet ikke :) har du barn fra før? Kanskje kroppen har forandra seg? Eller kanskje du bare har en ekstra kraftig eggløsning?

Nei, har ikke barn fra før.. Syns bare det er så rart, har skikkelig vondt og det presser skikkelig :s
Akkurat som om det bytter litt side også, skjønner du? :-) Har hatt mye luft de siste timene også, men som sagt gjør det vondt om jeg prøver og presse eller gå på do.

Nei, har ikke barn fra før.. Syns bare det er så rart, har skikkelig vondt og det presser skikkelig :s
Akkurat som om det bytter litt side også, skjønner du? :-) Har hatt mye luft de siste timene også, men som sagt gjør det vondt om jeg prøver og presse eller gå på

Kanskje du bare er ekstra fruktbar akkurat nå. Jeg hadde sånne smerter som tenåring. Så gikk de bort i mange år. Men kom tilbake når jeg ble sammen med min kjære, å da ble jeg gravid :)

Kanskje det :-) har nettopp sluttet på pillen og har gått på den i fem år, så dette er nesten litt nytt for meg :-)
Er ung, så har ikke fått satt meg skikkelig inn i disse tingene da baby ikke har vært et tema tideligere. Hvor lenge varer en eggløsning ca? :-)
Tusen takk for svar forresten :D

Kanskje det :-) har nettopp sluttet på pillen og har gått på den i fem år, så dette er nesten litt nytt for meg :-)
Er ung, så har ikke fått satt meg skikkelig inn i disse tingene da baby ikke har vært et tema tideligere. Hvor lenge varer en eggløsning ca? :-)
Tusen takk for svar forresten :D

Søk opp på youtube hva eggløsning er. Så får du sikkert sett en film. Vet ikke helt å lenge en eggløsning varer :P men et egg lever ca 24 timer når det har løsnet. Å man kan ha vondt litt etterpå også.

Bare hyggelig! Mye å sette seg inni, men beste er bare å kose seg å ikke tenke så mye på alt. :)

Høres ut som eggløsningssmerter ;)

kanskje du er gravid? ;) <3

Back
Topp