Eggposer

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
hvor mange eggeposer har dere hatt? Jeg hadde 15 på en side og måtte halvere dose fra om med i dag

Last edited:
Husker ikke forrige forsøk :/ men skal inn til UL på fredag (har da tatt sprøyter i 9 dager) Er det vanlig å bli sjekket bare 1 gang så sent? Leser om så mange som blir overstimulert. Livredd for at det skal skje med meg.

Husker ikke forrige forsøk :/ men skal inn til UL på fredag (har da tatt sprøyter i 9 dager) Er det vanlig å bli sjekket bare 1 gang så sent? Leser om så mange som blir overstimulert. Livredd for at det skal skje med meg.

Jeg er også livredd for å bli overstimulert. Hatt tre forsøk tidligere med lavdose pga pco/ pcos. Siden jeg har hatt tre forsøk uten egg som kan brukes har de satt høydose med blanding av to medisiner. Jeg fikk ul etter 6 dager med sprøyter skal tilbake mandag, har nå halvert gonalf . Har ubehag i magen nesten ikke sovet så godt i natt.

Jeg er også livredd for å bli overstimulert. Hatt tre forsøk tidligere med lavdose pga pco/ pcos. Siden jeg har hatt tre forsøk uten egg som kan brukes har de satt høydose med blanding av to medisiner. Jeg fikk ul etter 6 dager med sprøyter skal tilbake mandag, har nå halvert gonalf . Har ubehag i magen nesten ikke sovet så godt i natt.

Alt skal man no ha å bekymre seg over! Som om vi ikke har nok i utgangspunktet :/ Men hvis dem tar deg inn på kontroll dag 6, så skulle man jo tro at dem unngår overstimulering. Har lest en god del tips på nett om hva man burde drikke og spise dersom man har pcos for å unngå overstimulering. Husker ikke alt i farten, men du har sikkert vært borti dette selv :) og blir det skikkelig ubehagelig må du ringe til klinikken å høre om du får komme på kontroll tidligere.

Back
Topp