eggposer og antall egg...

Littlå

Glad i forumet
henger det sammen?? Er det 1 egg i hver pose ?? Jeg har vært til kontroll nå, og hadde 5 slike poser. Må sprøyte til onsdag, så uttak utsatt til da og innsett fredag. Er så redd dette er lite jeg..[&:] Er vårt 1 forsøk, så har ikke så god peiling[;)]

Der var du littlå, tenkte på deg tidligere!

Tror ikke du skal bekymre seg for at det er lite, er som ivara sier, bedre med "få" egg som sloss om medisinene!

Første forsøket jeg hadde hadde jeg maaange eggposer, og fikk ut over 20 egg og det endte med kun 2 egg som var gode nok til å settes inn! Jeg ble gravid, men mistet.. Var veldig forskjell på mine eggposer på ul'en før det uttaket.

Ønsker deg lykketil videre med sprøytene, husk at det er kun 1 gullegg som skal til! :)

Dette blir spennde.. så det var ikke noe å grue seg til[:)].
Gleder meg til å følge med videre

Takk jenter. Gleder meg til onsdag. Litt irriterende at det ble utsatt, er skikkelig klar nå [;)]

Husk at du trenger bare 1 egg..nemlig gullegget[;)]
masse lykke til videre i prosessen,

klem eLLA[:D]

Det kan faktisk finnes 2 egg i en eggpose! Å så kan det være eggposer uten egg i.. På siste kontrollen jeg var på hadde jeg 18 folikler, på uttaket fikk jeg ut 21 egg. Men er usikker på hvor mange eggposer de tømte da. Men husker det tok litt tid å få ut alle eggene. Ut av de 21 egga var det 8 som ble befruktet. Og på innsettingsdagen var det 4 som hadde overlevd. Et er resultatet som ligger å sover i vogna si nå og de resterende liggr på frys til søskeforsøk!

Lykke til md uttak! 

Back
Topp