Eggløsningstester

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Hei hei.
Ny i karrieren som EL-tester ;)
Dere som tester: tester dere gjennom hele mnd helt til mens begynner igjen? Jeg er litt forvirret for Premom mener jeg har hatt toppen, og el tester er på vei ned, men de er jammen enda sterke.
Jeg har aldri helt svake tester… er det vanlig? Jeg må evt teste hele mnd neste syklus tenker jeg for å se om de noen gang blir sånn skikkelig svake: Fra slutt på mens til begynnelsen på neste.
Noen andre nyttige tips for en nybegynner?

Hei hei.
Ny i karrieren som EL-tester ;)
Dere som tester: tester dere gjennom hele mnd helt til mens begynner igjen? Jeg er litt forvirret for Premom mener jeg har hatt toppen, og el tester er på vei ned, men de er jammen enda sterke.
Jeg har aldri helt svake tester… er det vanlig? Jeg må evt teste hele mnd neste syklus tenker jeg for å se om de noen gang blir sånn skikkelig svake: Fra slutt på mens til begynnelsen på neste.
Noen andre nyttige tips for en nybegynner?
Kan du legge ut bilde av det du meiner ikkje er svake streker?
Er ikkje vanlig å teste gjennom heile mnd, men du kan jo alltids gjer det om du er usikker. Har du regelmessig syklus?

IMG_1082.png

Min blir ikkje særlig svakere enn dette:
Screenshot_20250807_165312_Premom.jpg

Om du har jevn syklus på 28 dagar og som oftes EL rundt dag 14 så holder det å teste fra cd12 liksom. Men om syklus varierer er det vanlig å teste fra cd10 eller cd15 om syklusen er lang feks, og 2 ganger de dagene det er høyest sjans for EL, eller ein merker auke, i tilfelle det er kort topp. Testen er positiv når testlinja er sterkere enn kontrollstreken, alt under er negative. Men ein kan ha slike positive i fleire dager, eller i 10min, det finnes ingen fasit❤️
Eg får EL mellom dag 17 - 22, så tester fra cd 14 og slutter å teste så snart dei er negative igjen.

Back
Topp