Eggløsningstester

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Hei!

Vi skal prøve litt mer systematisk denne måneden, og skal bestille inn eggløsningstester. Har dere noen erfaringer med disse, hvem som fungerer bedre enn andre. Jeg har prøvd sticks fra billige-tester, men det var kanskje litt halvhjertet ;)

Alle tips er velkomne! :)
 
Hei!

Vi skal prøve litt mer systematisk denne måneden, og skal bestille inn eggløsningstester. Har dere noen erfaringer med disse, hvem som fungerer bedre enn andre. Jeg har prøvd sticks fra billige-tester, men det var kanskje litt halvhjertet ;)

Alle tips er velkomne! :)
Jeg skal prøve sticks fra billige-tester nå :) bestilte i dag :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Prøvde de fra billigtester sist, og syns den funka bra :) Har kjøpt de igjen nå :)
 
Jeg brukte strimler fra billig-tester forrige gang, syns de funket bra jeg :) Denne gangen skal vi vente litt med tester osv, følte jeg ble mer stresset av å bruke de:/
 
Jar både brukt el-tester og tempmetoden. Ved tempmetoden satt det på første forsøk og ved eltester tok det nesten et år...
 
Hei!

Vi skal prøve litt mer systematisk denne måneden, og skal bestille inn eggløsningstester. Har dere noen erfaringer med disse, hvem som fungerer bedre enn andre. Jeg har prøvd sticks fra billige-tester, men det var kanskje litt halvhjertet ;)

Alle tips er velkomne! :)
Jeg også brukte disse fra billigtester ved sist pp. Men av en eller annen dum grunn kom tr... Men man vet i hvertfall når sjansen er størst ;)
 
Back
Topp