Eggløsningstester

Linka_lill

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med slike tester? jeg kunne igrunnen tenkt meg å prøve, så hadde vært kjekt å høre hvilke erfaringer dere har. Snart klar for PP3 og vil gjøre det beste ut av den - drømmer så sårt om en ny spire, hehe
 


Linka_lill skrev:
Noen som har erfaring med slike tester? jeg kunne igrunnen tenkt meg å prøve, så hadde vært kjekt å høre hvilke erfaringer dere har. Snart klar for PP3 og vil gjøre det beste ut av den - drømmer så sårt om en ny spire, hehe


Ikke noen god erfaring med de jeg da, de viser ikke EL, men nå har ikke jeg blitt gravid heller, så jeg vet ikke om det er meg elle testene det er noe galt med. 
 
Hei!
Jeg har erfaring med bruk av el tester!!Jeg har nemlig hatt manglende el...så det endte opp med at jeg testet hver dag hele mnd for å se om jeg fikk i d hele tatt!
Og da jeg begynte på pergotime så fikk jeg el, ble gravid..men mistet da jeg var 6 uker på vei..Så vi prøver videre like håpefullt! 
Men det homonet som slår ut på disse testene er høgest rett før (ca. 24 t) el..så når en test slår ut så må dere ha samleie fra da og noen dager fremover.
Gå inn på billigetester.no og bestill i vei
Lykke til, håper vi får det til denne gang emoticon  



 
I følge BV skal jeg ha EL idag, men ingen EL test har vært positiv. Kan jo være at jeg ikke har før imorgen, men uansett. Endelig er EL dagen ifølge BV og nå settes prøvingen i gang for fult. Heldigvis bare en nattevakt igjen nå, så håper virkelig dette går veien altså  ;D   Krysser fingrene for full klaff. Synes jeg kjenner på kroppen at jeg har EL, så tror nok det stemmer selv om jeg ikke har fått noe utslag på EL testen.
 
Back
Topp