Eggløsningstester fra billig tester

snartmamma77

Glad i forumet
Får de alltid en svak strek?tok en i dag..en uke før eggløsning og da ble kontrollstreken sterk og den andre litt svakere....

jeg får også alltid sånn litt svak strek, men veldig sterk ved el... Men er det noen som vet hvordan man kan finne ut nøyaktig når el skjer? De sier jo at det skjer 12- 36 timer etter en el test, men vil gjerne vite akkurat når[8|]

ORIGINAL: Sisko

CB digital eggløsningstest, da vet du nøyaktig [;)]

Jeg vet....men dæven de er dyre...nå skal ikke jeg ha eggløsning før om noen dager,men aldri prøvd de fra b.tester så tenkte og se hvordan en negativ test ser ut.Hvorfor i alle dager kan det ikke bare IKKE bli en strek hvis det ikke er eggløsning..hmmmm

ORIGINAL: snartmamma77

ORIGINAL: Sisko

CB digital eggløsningstest, da vet du nøyaktig [;)]

Jeg vet....men dæven de er dyre...nå skal ikke jeg ha eggløsning før om noen dager,men aldri prøvd de fra b.tester så tenkte og se hvordan en negativ test ser ut.Hvorfor i alle dager kan det ikke bare IKKE bli en strek hvis det ikke er eggløsning..hmmmm

Du får skikkelig strek når du har EL, har iallefall jeg fått de gangene jeg har testet, får alltid svak strek samme når jeg måtte teste utenom EL-tid.

Hvis du kjøper en pk med cb digitale, og billigtester kan du jo bare dobbeltsjekke med digital når du mener at billigtesten er positiv da[;)] da varer en pakke med cb digital helt opp til 7PP[:)]

Og jeg får stort sett to streker fra TR til EL, og en strek fra et par dager etter EL til TR[;)]

Jeg fikk svak strek en dag, sterk strek dagen etter og etter der igjen helt hvit. Så jeg tipper el var i mellom der et sted [;)]

Back
Topp