Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, men nå skal jeg gå å tisse for og sjekke selvHei!
Går det ant å bruke EL tester for å se om graviditeten ennå finner sted? Har mange el tester liggende og leste på nettet at når de er positiv hele tiden så tyder det på graviditet siden den kan slå ut på HCG.
Er i uke 5+2 og test streken kom umiddelbart og var knall rød
Vis vedlegget 289961
Funket ikke her. Svak svak strek. Men, EL hos meg har aldri slått ut da
7+2, glemte å skrive det. Kanskje for langt på vei jeg da?Hvor langt er du på vei?
Da kan du evt prøve å vanne ut urinen har jeg lest7+2, glemte å skrive det. Kanskje for langt på vei jeg da?
Har foresten lest det om positiv el-test ved graviditet jeg også
7+2, glemte å skrive det. Kanskje for langt på vei jeg da?
Har foresten lest det om positiv el-test ved graviditet jeg også
Da kan du evt prøve å vanne ut urinen har jeg lest
Ja hvis testen et mettet. Så leste jeg at man kan vanne ut urinen så den blir positiv igjen.Vanne ut urin?
Ja hvis testen et mettet. Så leste jeg at man kan vanne ut urinen så den blir positiv igjen.
Har ikke prøvd så vet ikke hvor mye sånn her det er i detDen var ny. Interessant
Testet dette nå på kveldsurin, så den er nok ganske utvannet. Orker ikke vanne ut meDa kan du evt prøve å vanne ut urinen har jeg lest
Altså, du tisser i en kopp og heller vann oppi koppen, sånn tilfelle du misforstoTestet dette nå på kveldsurin, så den er nok ganske utvannet. Orker ikke vanne ut meVar gøy å prøve da, siden jeg hadde en test liggende
![]()
Jaja, skjønte detAltså, du tisser i en kopp og heller vann oppi koppen, sånn tilfelle du misforsto