Eggløsningstest

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Hei!
Går det ant å bruke EL tester for å se om graviditeten ennå finner sted? Har mange el tester liggende og leste på nettet at når de er positiv hele tiden så tyder det på graviditet siden den kan slå ut på HCG.

Er i uke 5+2 og test streken kom umiddelbart og var knall rød

5BC94DC0-FE40-4793-9A71-20A0F98DDE3D.jpeg

Hei!
Går det ant å bruke EL tester for å se om graviditeten ennå finner sted? Har mange el tester liggende og leste på nettet at når de er positiv hele tiden så tyder det på graviditet siden den kan slå ut på HCG.

Er i uke 5+2 og test streken kom umiddelbart og var knall rød

Vis vedlegget 289961
Vet ikke, men nå skal jeg gå å tisse for og sjekke selv :D

Funket ikke her. Svak svak strek. Men, EL hos meg har aldri slått ut da

HCG slår ut på EL-tester, ja, men det er ingen trygg måte å sjekke graviditet på. De slår jo også ut på LH, så i grunn er det umulig å vite hva den slår ut på. Men er den sterk hele veien, kan du jo anta at HCG er stabilt høyt selv om du ikke kan være 100% sikker :)

Men jeg antar det er samme med de som med g-tester - at de kan bli mettet og gi svake streker når man har veldig mye HCG i blodet - bare sånn at MaiMamma2015 ikke skal bli bekymra :P

Hvor langt er du på vei?
7+2, glemte å skrive det. Kanskje for langt på vei jeg da?

Har foresten lest det om positiv el-test ved graviditet jeg også

Da kan du evt prøve å vanne ut urinen har jeg lest
Testet dette nå på kveldsurin, så den er nok ganske utvannet. Orker ikke vanne ut me :P Var gøy å prøve da, siden jeg hadde en test liggende :D

Leste om ei her inne som planla svangerskap at EL testene aldri hadde blitt så sterke selv ved eggløsning, når hun ble gravid. :P Så hennes EL tester ble sterkere ved graviditet enn når hun hadde El. hehe.

Back
Topp