Eggløsningstest - Når på dagen?

Jeg har bare testet en periode og da tok jeg morgenen. Kommer nok til og ta morgen og kveld neste pp, tror det er lurt for og få et sikrere resultat :happy:

Du fikk positiv når du testet bare om morgenen? Jeg lurer på å teste om morgenen frem til positiv, også oftere etter det for å sjekke når egget slipper :)

Pleier gjerne å teste morgen og kveld. Men når jeg merker at EL er på vei så tar jeg gjerne en midt på dagen også hvis jeg er hjemme.

Skjønner :) Det er vel kanskje det lureste, ser at mange gjør det forskjellig her inne :p jeg får bare finne ut hva som fungerer best for meg!

Morgen og ettermiddag/kveld, kommer an på hvor konsentrert ting er iløpet av dagen. Bestiller tester fra eBay.
Skjønner :) hvilke tester på ebay kjøper du? fornøyd med dem?

Første pp med eltesting her. Har testet to ganger om dagen, morgen og kveld. I går ble testene en del sterkere, og da tester jeg 3 ganger om dagen for å finne ut av hvor lang lh-topp jeg har.

Ok! :) Jeg lurer på å teste en gang daglig frem til jeg får positiv eller rundt de to-tre dagene med høyest sansynlighet for el :) Så har jeg digital å dobbeltsjekke med!

Ja :) Bruker CB monitor, så får kun 'lov' å teste mellom kl 05-11. Funnet LH toppen hver syklus i flere år, og stemmer med når mensen dukker opp :p

Ok! Så supert da :) Håper jeg også klarer å finne LH toppen :P

Ok! :) Jeg lurer på å teste en gang daglig frem til jeg får positiv eller rundt de to-tre dagene med høyest sansynlighet for el :) Så har jeg digital å dobbeltsjekke med!
Holder sikkert i massevis:) Jeg har ikke digital. Håper strimlene er pålitelige.

Holder sikkert i massevis:) Jeg har ikke digital. Håper strimlene er pålitelige.
De er nok pålitelige! Synes bare de kan være kronglete å teste :p

Testet vanligvis morgen og kveld. Kunne innimellom oppleve at toppen var så kort at jeg hadde misset hele greia om jeg bare hadde testet en gang i døgnet.

Testet vanligvis morgen og kveld. Kunne innimellom oppleve at toppen var så kort at jeg hadde misset hele greia om jeg bare hadde testet en gang i døgnet.

Skjønner :) Jeg får prøve å finne ut av om jeg har lang eller kort LH-topp og sjekke om jeg blir klok på det :)

Det er det de er :D Jeg brukte tidligere babyplan sine, men det ble for dyrt med to ganger om dagen med de, så gikk for Ebay.:)

Det jeg har funnet ut av :p Hvis jeg må til å teste flere ganger daglig hele el-uka blir babyplan for dyrt selv om jeg sverger til babyplan.

Nemlig.. Kan heller bruke de pengene på noe til en eventuell baby. :p

Ja! Helt sant! :p Hvis jeg ikke har ubersuperduper flaks og det klaffer første pp, så skal jeg kjøpe meg noen ebay tester :)

Jeg tester alltid på morgenen ved første toalettbesøk etter natta. Da er jeg sikker på at det både er nok urin og at den er konsentrert nok.

Når eggløsningstestene er veldig sterke, og jeg er usikker på når toppen er, kan det hende jeg spanderer på meg en test på kvelden også, men det er ikke ofte...

Morgen og kveld for å ikke gå glipp av toppen.

Jeg tester alltid på morgenen ved første toalettbesøk etter natta. Da er jeg sikker på at det både er nok urin og at den er konsentrert nok.

Når eggløsningstestene er veldig sterke, og jeg er usikker på når toppen er, kan det hende jeg spanderer på meg en test på kvelden også, men det er ikke ofte...

Jeg endte med å teste morgen og kveld! :) Fant el om morgenen! Så da vet jeg det :D

Back
Topp