Jeg har brukt å teste på kvelden. Ser det er veldig forskjellig hva folk gjør. Hva synes du er best og hvorfor? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt å teste på kvelden. Ser det er veldig forskjellig hva folk gjør. Hva synes du er best og hvorfor?![]()
Jeg tester gjerne både 2 og 3 ganger om dagen [emoji5] Morgen, ettermiddag og kveld. Da er man i alle fall sikker på at man finner lh-toppen [emoji5]
Tester når jeg står opp om morgenen. (05-07)
Jeg har latterlig mange tester så jeg kan teste mange ganger om dagen, men jeg begynner tidligst cd13 og som regel tester jeg bare dagen jeg har eggløsning fordi jeg kjenner det på kroppen. Tester da på ettermiddag og et par ganger på kvelden for å se når den blir sterkest og når jeg kan forvente el. Jeg får el like etter den har vært "positiv" i kun et par timer, og blitt negativ igjen.
Nei, de er bare såvidt positive. Negative morgen og ettermiddag, positiv kveld og negativ et par timer senere på kvelden. Som regel så kort toppTenkte å teste hver dag neste uke, for tror (hvis jeg kjenner kroppen min riktig) at det er da det kommerHåper det holder med en test om dagen
blir dyrt i lengden å bruke mange om dagen
men samtidig kjipt å gå glipp av el-testen. Men tror jeg kjenner kroppen min såpass at jeg merker det uansett, men lyst å ha det svart på hvitt liksom
Du har bare positiv test i noen timer?
Er testene positive hele dagen når du tester?![]()
Nei, de er bare såvidt positive. Negative morgen og ettermiddag, positiv kveld og negativ et par timer senere på kvelden. Som regel så kort topp
Jeg har tester fra eBay, under 1kr stk så jeg kan være testetøs til de grader.
Jeg tester 1 gang om dagen på morgen fra CD10 til CD 12. Så morgen og kveld fra CD13. Den er som regel negativ CD13 kveld så positiv CD14 morgen til CD16kveld. Er CD16 i dag så spent om den blir negativ i kveld [emoji4]
Jeg bruker babyplan sine nå. Med RFSU sine hadde jeg først positiv test kveld CD14 og morgen CD15 ellers negativ.
Jeg tester kun om morgenen . Var så styr med å holde seg og ikke drikke vann den første perioden da jeg prøvde på ettermiddagen. Viser seg at jeg får positive tester to morgener på rad så null problem å finne LH-toppen.Finner lh-toppen fint da?Høres greiest ut egentlig å teste om morgenen.

JaFinner lh-toppen fint da?Høres greiest ut egentlig å teste om morgenen.
Jeg tester kun om morgenen . Var så styr med å holde seg og ikke drikke vann den første perioden da jeg prøvde på ettermiddagen. Viser seg at jeg får positive tester to morgener på rad så null problem å finne LH-toppen.