Eggløsningstest fra Normal - erfaring med?

Er det noen som har testet de billige eggløsningstestene fra Normal? Evt deres erfaringer med denne ?

Ja. De er VELDIG lite sensitive, så det er godt mulig de aldri blir positive. Ble ikke det til meg i alle fall.

Ja. De er VELDIG lite sensitive, så det er godt mulig de aldri blir positive. Ble ikke det til meg i alle fall.

Takk for svar ♡setter jeg stor pris på! Jeg har kjøpt men antok at de kanskje ikke var verdt pengene ... har også nettopp tester en.. negativt utslag - så vidt en strek nr 2. Men er jo fremdeles en stund til antatt EL så er i og for seg ikke så merkelig sånn uansett.

Tok også nå akkurat å bestilte CB digital på billig-tester.no , men tviler på jeg har mottatt de ila uka....

Etter mine beregninger har jeg el 19 /20.12. Gått meg litt til hodet dette ;)

Jeg lurte på akkurat det samme forrige uke og opprettet derfor en tråd. Litt artig sammentreff. :D Fikk noen svar. Tråden ligger nok ikke så langt bak å bla hvis du vil lese, men kort oppsummert hadde folk generelt negative erfaringer med både EL- og graviditetstestene. :confused:

Takk for svar ♡setter jeg stor pris på! Jeg har kjøpt men antok at de kanskje ikke var verdt pengene ... har også nettopp tester en.. negativt utslag - så vidt en strek nr 2. Men er jo fremdeles en stund til antatt EL så er i og for seg ikke så merkelig sånn uansett.

Tok også nå akkurat å bestilte CB digital på billig-tester.no , men tviler på jeg har mottatt de ila uka....

Etter mine beregninger har jeg el 19 /20.12. Gått meg litt til hodet dette ;)

Vel, går jo an å bruke dem; og anta at man er fertil når testen blir sterkere i alle fall :) Bare vær obs på at det kan være litt usikkert.

Back
Topp