eggløsningssprøyte

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Skriver dette her inne siden det er større sjanse for å treffe på noen som har vært borti eggløsningssprøyter. Jeg satt el sprøyte Otrivelle tordsag 21.04 kl 10 på kvelden. Tror det var på dag 5 og 7 jeg testet med cb digital el test for å se om denne slo ut på hcg. Begge ble negative. I dag morges tok jeg en cb graviditetstest og det kom frem et svakt kryss. Tok en ny i kveld som viste det samme.... Hvis jeg teller med dagen jeg tok sprøyta er det 11 dager siden i dag, hvis jeg teller fra fredag er det 10 dager. Tror dere at det er el sprøyta som lurer meg?

Man kan ikke stole på at EL-tester alltid slår ut på hcg, så akkurat det tror jeg ikke vi tenker på. Du burde nok heller tatt en graviditetstest for å være sikker.
Ellers så kommer det an på hvor høy dose du satte. Du er også i grenseland for om sprøyten er ute av kroppen eller ikke. Jeg tror nok du kan være gravid, men ta en test i morgen å se om den blir sterkere eller svakere. Da får du nok svaret ditt. Lykke til :)

Sjakkruta skrev:
Man kan ikke stole på at EL-tester alltid slår ut på hcg, så akkurat det tror jeg ikke vi tenker på. Du burde nok heller tatt en graviditetstest for å være sikker.
Ellers så kommer det an på hvor høy dose du satte. Du er også i grenseland for om sprøyten er ute av kroppen eller ikke. Jeg tror nok du kan være gravid, men ta en test i morgen å se om den blir sterkere eller svakere. Da får du nok svaret ditt. Lykke til :)

Tusen takk for svar! Jeg testet igjen i går kveld kl halv ni, da var det 1,5 timer fra 10 døgn siden jeg tok el sprøyten og testen var positiv. Testet optimistisk i dag morges. NEGATIV!

Huff ,det var leit å høre :( Håper den blir positiv om et par dager *krysser fingrene*

Back
Topp