Eggløsningsslim før eggløsning?

UnicornK

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
89416D3B-54C3-4331-9FD9-76AB85A891AD.jpeg
Hei. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å gjøre meg litt klokere.. Jeg sluttet på pillen i oktober, og har endelig kommet inn i normal syklus. Ifølge syklus så skal jeg ha eggløsning torsdag den 16 januar.. Men igår 13.01 så var det mye slim og en prikkende smerte i høyre side av magen.. Jeg er litt redd for at eggløsning allerede har funnet sted?

Jeg tok en el test igår 13.01, men den tror jeg viste negativ (sto at hvis test streken er svakere enn kontrollstreken så er den neg) Legger ved bilde..

Til min store frustrasjon så jobber mannen på sjøen, og kommer ikke hjem før imorgen... Han har turnusen sin slik at han kommer hjem 1 dag før el og reiser en dag før el... Så hvis el egentlig fant sted igår så er jo alt håp ute...

Håper noen kan hjelpe meg å tyde el testen...

Takk på forhånd!

Denne er negativ :) Men test gjerne en gang til idag, og igjen to ganger i morgen. Den er jo ikke så langt unna..

er denne og negativ?

Vedlegg

• A3A57FC2-F6F7-4A14-AEF9-93B7FEF6F892.jpeg
    A3A57FC2-F6F7-4A14-AEF9-93B7FEF6F892.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 106
Takk for svar :) Mye og sette seg inn i gitt når man er ny på dette o_O
Ja, men det kommer etterhvert. Jeg pleier å fortsette å teste til den er negativ igjen. Noen har lengre lh-topper (tid med positiv test) enn andre, og da skjer eggløsningen litt senere enn hvis du har kort lh-topp.

Back
Topp