Eggløsningsprøyte 2 timer for sent

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
I går var det helt krise her, jeg skulle sette eggløsningssprøyta kl 22 og hadde ikke sett på bruksanvisningen før jeg skulle sette den... Pakker opp og finner en penn jeg aldri har sett og skjønte ingenting... Satte den men det skjedde liksom ingenting, og satt og fikla med den etterpå, og plutselig får jeg fanget fullt av væske :( skjønte da at jeg ikke hadde fått noe i magen, og hva skulle jeg gjøre???? Var helt knust, lørdag kveld, alt var stengt og klinikken har helgestengt :( så kom vi på døgnåpne apoteker i Oslo, 1 time fra der vi bor, så vi dro inn og kjøpte en ny, gudsjelov så hadde jeg resepten... Den ble satt kl 23.55, 2 timer for sent, men tenkte at det viktigste er og få satt den???? Jeg skal sende Mail til klinikken og forklare, for jeg får ikke snakket med dem før jeg har reist i morgen, har time 9.30 og bor 3 timer unna... Hva trur dere? Jeg tenker at fra jeg skulle sette inj kl 22 og til jeg har time er det 36 timer, og hvis det er viktig med de 36 timene, så må jeg bare vente 2 timer ekstra før de kan ta meg i morgen...? Huff, skulle sett oss her, helt fortvila, jeg gråtende og forbanna på meg selv som hadde lest for dårlig på pakka... Glad det ordnet seg!!!! :)

Jeg tror de er veldig nøye med at det skal ha gått 36 timer, men itilfelle så får dere vell en "hastetime" to timer senere?:) de er jo nødt å ta deg inn når sprøyten har blitt satt:)

Min mann gjorde det samme med Gonal-F pennen ved dette forsøket. Har bare blandet sprøyter tidligere, ikke hatt penn.

Men jeg tror også du får uttak imorgen, men bare to timer senere ja!

Så kjedelig med sånt!

Vi hadde ikke fått opplæring i penn, så skjønner ikke hvorfor vi fikk både Gonal F og Ovitrelle som penn denne gangen. Har som sagt ikke brukt penn ved våre første forsøk.

Last edited:
Min mann gjorde det samme med Gonal-F pennen ved dette forsøket. Har bare blandet sprøyter tidligere, ikke hatt penn.

Men jeg tror også du får uttak imorgen, men bare to timer senere ja!

Så kjedelig med sånt!

Vi hadde ikke fått opplæring i penn, så skjønner ikke hvorfor vi fikk både Gonal F og Ovitrelle som penn denne gangen. Har som sagt ikke brukt penn ved våre første forsøk.
Akkurat sånn var det her også, desutten er det 2 år siden forrige forsøk, så kunne hatt godt av en kjapp opplæring..., og sånn penn har jeg aldri holdt i før engang...
Jaja, godt det gikk bra, og regner med at alt går som planlagt i morgen, bare 2 timer senere... :) Godt og høre at det er flere enn meg ;)

Håper alt har gått som planlagt i dag! :) Fryktelig når slike ting skjer, men godt dere ikke bodde enda lenger unna et nattåpent apotek (og som faktisk hadde medisinen inne ;)).

Håper alt har gått som planlagt i dag! :) Fryktelig når slike ting skjer, men godt dere ikke bodde enda lenger unna et nattåpent apotek (og som faktisk hadde medisinen inne ;)).
Takk for det, ja det var kjempe flaks!! De fikk ut 9 egg :) blir spennende og høre hvordan det står til med dem imorgen :)

Så flott med ni egg ut! Dette går nok veien skal du se. Kanskje får du til og med noen på frys. Lykke til med den spennende telefonsamtalen i morgen og ikke minst tiden fremover som (snart) ruger! :)

Back
Topp