Eggløsningsblødning?

Pippilura

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Septemberhjertene 2018
Hjelp!
Unnskyld detaljer!
I går og i dag har det ved et par anledninger kommet litt friskt blod på papiret ved dobesøk. Kan dette være eggløsningsblødning i forkant? Ifølge kalenderen skal jeg ha eggløsning 31.12. Har litt smålige mensmurringer og litt småkvalm/uggen sånn på kvelden i dag. Jeg og sambo har vært over gjennomsnittet aktive i halmen de siste tre dagene, faktisk opptil flere ganger om dagen! :p Så regner med det kan være at jeg rett og slett er sår og en slimhinne har fått en rift? Er i første pp nå, aldri opplevd mellomblødning før (som jeg kan huske hvertfall)!

Setter pris på alle forslag eller om noen har erfaring med eggløsningsblødning? Har tatt el-tester fra lavpristester fra 25.12, og de ser ut til å bli tydeligere for hver dag, men ikke like tydelig som kontrollstrek enda, så med andre ord negativ regner jeg med :)
 
Hvordan er utfloden din? Altså, her inne legger vi ingenting i mellom :p Men i hvertfall EL (eggløsning) slim med blodspor gjør en ekstra fruktbar ;)
Har ikke opplevd det selv, men hørt om flere som har det :) Kan selvfølgelig være såre slimhinner også...
Høres ut som at testene er negative, men at de blir sterkere tyder jo på at kroppen forbereder seg!
 
Det er godt det er god takhøyde her! :p

Har ikke tenkt så veldig over det, men ikke lagt merke til så mye slim, er bare rent friskt blod i papiret egentlig. Kjenner jeg etter har jeg kanskje noe klar litt småklebrig utflod. Kan jo være det er eggløsningsblødning! Krysser fingrene for det! :D
 
Jeg opplever blodslim ved eggløsninger ;) Men som du sier kan det også være en rift eller lignenede etter all aktiviteten ;) ;)
 
Back
Topp