Eggløsningsblødning?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av pippi *prøve på nr 2*, 27 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Pippilura Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberskattene 2015

Hjelp!
    Unnskyld detaljer!
    I går og i dag har det ved et par anledninger kommet litt friskt blod på papiret ved dobesøk. Kan dette være eggløsningsblødning i forkant? Ifølge kalenderen skal jeg ha eggløsning 31.12. Har litt smålige mensmurringer og litt småkvalm/uggen sånn på kvelden i dag. Jeg og sambo har vært over gjennomsnittet aktive i halmen de siste tre dagene, faktisk opptil flere ganger om dagen! :p Så regner med det kan være at jeg rett og slett er sår og en slimhinne har fått en rift? Er i første pp nå, aldri opplevd mellomblødning før (som jeg kan huske hvertfall)!

Setter pris på alle forslag eller om noen har erfaring med eggløsningsblødning? Har tatt el-tester fra lavpristester fra 25.12, og de ser ut til å bli tydeligere for hver dag, men ikke like tydelig som kontrollstrek enda, så med andre ord negativ regner jeg med :)

2. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Hvordan er utfloden din? Altså, her inne legger vi ingenting i mellom :p Men i hvertfall EL (eggløsning) slim med blodspor gjør en ekstra fruktbar ;)
    Har ikke opplevd det selv, men hørt om flere som har det :) Kan selvfølgelig være såre slimhinner også...
    Høres ut som at testene er negative, men at de blir sterkere tyder jo på at kroppen forbereder seg!

• Liker Liker x 1
  3. Pippilura Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberskattene 2015

Det er godt det er god takhøyde her! :p

Har ikke tenkt så veldig over det, men ikke lagt merke til så mye slim, er bare rent friskt blod i papiret egentlig. Kjenner jeg etter har jeg kanskje noe klar litt småklebrig utflod. Kan jo være det er eggløsningsblødning! Krysser fingrene for det! :D

4. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jeg opplever blodslim ved eggløsninger ;) Men som du sier kan det også være en rift eller lignenede etter all aktiviteten ;) ;)

• Liker Liker x 1
  5. Pippilura Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberskattene 2015

Blir spennende å se rundt IKM da! :)

Del denne siden