Eggløsning...

sunway

Forelsket i forumet
Sukk, ikke eggløsning i dag heller, selv om det etter syklusen burde vært i dag. Har aldri prøvd eggløsningstester før, så har jo aldri hatt noen positive. Noen som har erfaring med at man kan bli gravid, selv uten positive eggløsningstester??
 
Heisann sunway!!

Min erfaring:

Vi er i 8pp, i starten tok vi det "som det kom"..men så begynte jeg å "stresse" litt. Jeg TRODDE jeg hadde full kontroll over syklusen min, men til min store overraskelse var ikke dette sant. Jeg må innrømme at jeg har gjort det meste, måling, feber, utflod, tester, symptomer, notert osv osv... Å joda skulle vell bare ha slappet av...MEN

Så betsemte jeg meg for å ta EL tester hver eneste dag etter siste mens dag denne mnd, å vips så satt den IDAG [:D][:D][:D] For første gang, jeg har ikke tall på hvor mange tester jeg har tatt. Å hadde bestemt meg for å ta det rolig etter denne mnd...MEN

Resultatet ble jo at jeg fant ut når EL min er, å den er hele fem dager FØR min egen beregning, har rett å slett tatt feil leeeeeeeeenge! (altså kun 9 dager etter første mens dag)

Så jeg er positiv til testene, men det tok sin tid. Hadde aldri svart det her i går [;)]
Kjenner at det fikk meg til å slappe av mer..å symptomene mine er ikke så voldsomme...verken mye utflod, svimmelhet, opphetet eller andre ting som nevnes her inne. Det jeg kjenner er en slags stikking i brystene (avogtil)..hadde ALSRI trudd at EL var i dag. Men etter hele to tester må jeg tro det [;)][;)][;)]

Håper du finner ut av det snart!!!

LYKKE TIL

Kathrine
 
Tusen takk for svar. Jeg har tatt tester siden tirsdag altså to dager før jeg tenkte jeg skulle ha eggløsning, men får vel fortsette noen dager til, har bare tre igjen hjemme da. Det hadde vel gjerne vært bedre å ikke vite, bare prøve på. Men samtidig så er jeg så utålmodig og syns det er en liten spenning i seg selv med de testene. Ventetiden går liksom litt fortere da, viss du skjønner. Ja, ja, jeg vet i vert fall at jeg kan få barn, da jeg har et fra før, så jeg burde jo tatt det med ro, men det er lettere sagt en gjort for en jente som meg som ikke har tålmodighet. Viss noen har noen råd mot dårlig tålmodighet, tar jeg gjerne i mot, en salve på apoteket kanskje....??? [:D]
 
Da skulle jeg ha stått først i den køen for å kjøpe salven "tålmodighet"... [:D][:D][:D]
Det har ikke jeg heller...det er bra sikkert! Å jeg er helt enig, ventetiden blir "kortere" på en måte..men det koster jo en del da...jeg har ikke kjøpt på billigtest på nett..men skal dette fortsette skal jeg det. Brukte over 500 kr sist jeg var på apoteket.

Jeg har åsså en fra før (gutt på 10 år) men det får ikke meg til å roe meg mer ned [;)] da vet jeg jo kor fantastisk det er å å få barn [:D][:D][:D]

ja du får bare fortsette å teste deg...håper på EL snart da!

kathrine
 
Sist jeg ble gravid hadde jeg bare en mens etter jeg sluttet på p-pillen, så forventer på en måte at det skal gå like kjapt nå, men vet jo at jeg den gangen bare kan ha vært veldig heldig og at jeg nok må bale litt lenger nå, men jeg har ikke TÅLMODIGHET!!! Sukk og atter sukk... Klarer ikke få gjort noe for tiden, sitter på jobb og leser på disse sidene og bare grubler og tenker på den babyen jeg har så inderlig lyst på.
 
Men det skjer nåkk snart, vi som har fra før har en fordel...vi vet at vi kan bli gravid i alle fall [;)]
Ja det er vell bare å smøre seg...med ett tykkt lag!!! *hehe*
 
Back
Topp