Eggløsning?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Noen her som har brukt sånn eggløsning "tissepinner"??
Tisser man til et bestemt tidspunkt hver dag ? Fortell?

Brukte det forrige gang. Husker ikke helt, men tok de på kvelden. Står kanskje en "bruksanvisning" på de? :)

Er det de billigtestene? I så fall så bør de tas med morgenurinen vil jeg tro. Har man eggløsning vil det komme to streker på testen ;-)

Har apoteke sine vanlie, med rosa hette. Men vis jeg har eggløsning på morgenen må vi ha oss da? Skjelden det går med barn i hus!

En eggløsningstest er mest positiv rett før eggløsning. Så blir den negativ rett etter. Så det er ikke alltid like lett å vite akkurat når el er..

Jeg brukte denne ganga. Begynte på dag 10 og testet til jeg fikk positiv test. Anbefaler ikke strips. Heller ikke cb digital. Cb trenger så mye mer hormoner for å bli positiv,så det blir nesten forsent :P Jeg brukte el-stavene fra billigetester.no

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Anbefales å teste med morgenurin og mellom kl 11-15 ! Også samme tidspunkt hvis det går an.

Jeg brukte denne ganga. Begynte på dag 10 og testet til jeg fikk positiv test. Anbefaler ikke strips. Heller ikke cb digital. Cb trenger så mye mer hormoner for å bli positiv,så det blir nesten forsent :P Jeg brukte el-stavene fra billigetester.no

Hvorfor anbefaler du ikke strips? :)

Men hvis det viser seg at jeg tester positivt kl.15.00, skal man da forte seg hjem for å ha sex? Eller holder det på kvelden?

Hvorfor anbefaler du ikke strips? :)

Fordi klinikken jeg ble inseminert ved sa at de fort viser feil. Når jeg begynte å teste,fikk jeg streng beskjed om å ikke bruke det. Stav er det beste. CB-digital viser i siste lita. Med stav har man litt bedre tid.

Da viser det seg at jeg har EL! Har ikke tatt noen test, men kjenner det på kroppen+ at jeg hadde noe EL-slim? Må være det :P Usikker på om jeg skal vente en ny runde før vi begynner prøvingen...

Back
Topp