Eggløsning...

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Var hos gynekologen i går for å sette inn sprial, men det ble ikke noe da... Han spurte om det var mulighet for at jeg kunne være gravid nå, og jeg sa at jeg håper jo ikke det... Han undersøkte meg med ultralyd og så at det var en eggløsning på gang! Oooops! Fullamming som prevensjon er bare piss ihvertfall... Vi kosa oss jo på lørdag selv om vi hoppa av i svingen så er det jo en viss sjanse...

Så jeg skulle ringe og få time til å sette den inn når (hvis...) jeg får mensen om ca 14 dager. Men det rare er at jeg har vært litt opprømt helt siden jeg fikk vite dette, og tar meg selv i å nesten ønske at det har skjedd... Sa klart ifra til sambo at abort er HELT uaktuelt. Har vært igjennom det en gang før og lovet meg selv at jeg ALDRI skal gjøre det igjen... Så nå får sjebnen avgjøre! 

oi spennende!!! [:)]

oioi, så spennende... du må holde oss oppdaterte, jeg sladrer gjerne igjen for deg om 9måneder, hihi[:D][:D]

Tjihi  [:D][:D][:D]

ojj tror jeg hadde fått litt hetta da. hehehe
men gudd løkk hvis det skulle være tilfelle [;)]

Takk for det... Spennende det her ja, selv om jeg egentlig ikke tror det blir noe. Skal holde dere oppdatert!

ORIGINAL: Linn1982

Oooops! [;)]

Hihihi, signerer. [:D] Spennende! [;)][:D]

Back
Topp