eggløsning?

ie85

Andre møte med forumet
Har en relativ regelmessig syklus(+/-2 dager) Ifølge kalenderen min er gjennomsnittssyklusen min 34dager. El skal da være idag. Jeg bare lurer på om el slim og el smerter passer overens med det. Har hatt el slim fra dag 14 og fram til igår da jeg også hadde endel mensmurringer/el smerter. Bare lurer på om flere har det sånn? el smerter på samme dag som el. Passer også fint ifølge kalenderen min.
Håper virkelig det klaffer nå, nå vi begge har bestemt oss for en til.

Jeg gikk me el smerter i 5 dager, skikkelige mensmurringer!
Vet ikke helt når el skjedde iløpet av di dagene..... Men det er vel bare å stå på mens "smertene" er der og håpe på full klaff! 

Aldri merket på kroppen når jeg har eggløsning, men det er som skrevet over å bare stå på og håpe at det klaffer :)
Lykke til :)

Lutealfasen er tiden fra eggløsning til du får mensen. Denne er normalt mellom 10-14 dager, og er alltid like lang for samme kvinne. Hvis du har forskjellig lengde på syklusene dine er det tiden før eggløsning som varierer. Med andre ord er det sannsynlig at du har eggløsning ca dag 17-21 hvis du har 31 dagers syklus. Det er veldig greit å finne ut av det med å ta temperaturen hver morgen og følge med på utfloden. Utflod som er vann-aktig og eggehviteaktig er mest fruktbar, og kommer som regel rett før, og i tiden rundt eggløsning. Da er det bare å kjøre på! Temperaturstigning ser du først etter eggløsning, så den kan ikke brukes til å planlegge-bare til å bekrefte at det har skjedd. Fertilityfriend.com har vært en super hjelper for meg for å føre temperatur og andre tegn. Jeg hadde også masse mensmurringer rundt eggløsning denne gang, så jeg sier kjør på og heia!!

Back
Topp