Eggløsning uten positiv eggløsningstest?

N

Nyigamet.

Guest
Hei
jeg sluttet på prevensjon i februar, dette er første syklus der vi prøver aktivt.
jeg fikk mensen 19 april (27 dagers syklus), begynte å teste med clearblue monitor søndag 28 april, fra 28 april til idag, har den vist lav (morgen urin). Har de siste dagene kjent økt sexlyst og vannete utflod. Idag ettermiddag får jeg plutselig rosa eggehvite aktig utflod (eggløsningsslim).

jeg har opplevd eggløsningsslim en gang før, da tok jeg en eggløsningstest den kvelden, som var positiv, hoppa i sengs og 10 dager etter fikk jeg en positiv test, 9 mnd senere ble første barnet født.
jeg er ganske sikker på at det er eggløsningsslim, er oppblåst, småkvalm. Men er det ikke rart at clearblue monitor viser lav og nå i kveld får jeg eggløsningsslim? Har ikke andre eggløsningstester og føles litt meningsløst å reise til apoteket for å kjøpe.

noen erfaringer eller tips?
 
Idag fikk jeg maksimal på monitor :) hvor mange dager frem bør man legge inn aksjer?
 
Noen delte denne tidligere. Usikker på hvor nøyaktig den er. Viser hvertfall at dagene før og selve EL dagen har høyest sjanse. Men skader jo ikke 1-2 dager etterpå heller om en ønsker :D
1000009020.jpg
 
Back
Topp