Eggløsning under menstruasjon?

Lakselusa

Flørter med forumet
Hei. Vi har prøvd å få barn i mange år. Jeg var gravid i sommer men mistet i uke 10. Da jeg ble gravid sist, hadde vi samleie dagen etter siste blødningsdag og annenhver dag i "eggløsningsuka". Jeg bruker Flo appen som estimerer eggløsning ca 5 dager etter siste blødningsdag. Men har de siste par syklusene tatt eggløsningstest fra siste blødningsdag i menstruasjonen og den har da vist full smiley (altså maksimal eggløsning) allerede når jeg enda blør litt i dag 6 av menstruasjonen. Jeg visste ikke at det var mulig å ha eggløsning under menstruasjonen. Da er det jo ikke rart vi ikke blir gravide. Vi har jo aldri samleie når jeg har mensen! Jeg må begynne å ta eggløsningstest allerede fra begynnelsen av menstruasjonsuka og kanskje vi blir nødt til å "kjøre brannbil" for å få det til å klaffe.

Er det flere som opplever eggløsning under menstruasjonen? Noen som vet hva årsaken til denne merkelige syklusen er?
 
Med eldstemann ble jeg gravid etter samleie under mensen. Var slutten av den, men fortsatt ikke ferdig. Men hadde ikke testa etter eggløsning da. Det bare ble sånn. Og det var den eneste runden den måneden.
 
Back
Topp