Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åå håper jeg er like heldig som degNår gikk du gjennom blødningen? Og hvilken syklusdag er du på tror du?
Jeg måtte gjennom utskrapning og satt dagen for utskrapningen som min syklusdag 1, og lest at du kan gjøre det samme på blødningsdagen hvis du tar cytotec.
Jeg pleier å få el mellom dag syklusdag 17-19, og fikk det samme nå, så gikk rett i vanlig syklus.
Det er kanskje to uker siden jeg sluttet og blø, aner ikke hvilken syklusdag dag jeg er på.Når gikk du gjennom blødningen? Og hvilken syklusdag er du på tror du?
Jeg måtte gjennom utskrapning og satt dagen for utskrapningen som min syklusdag 1, og lest at du kan gjøre det samme på blødningsdagen hvis du tar cytotec.
Jeg pleier å få el mellom dag syklusdag 17-19, og fikk det samme nå, så gikk rett i vanlig syklus.
Når hadde du utskrapning da? Hvilken dato?Det er kanskje to uker siden jeg sluttet og blø, aner ikke hvilken syklusdag dag jeg er på.
Jeg måtte ta pillene to ganger som ikke funket så jeg måtte ha en utskrapning
Håper jeg også at du er!Åå håper jeg er like heldig som deg![]()
Også håper jeg for oss alle at vi blir gravide snart
24 juliNår hadde du utskrapning da? Hvilken dato?
Jeg har tatt tester i flere dager nå og får bare en strekHar du kontroll på syklusen din til vanlig? Når i syklus du pleier å ha eggløsning? Tenker du da kan være syklusdag 20 nå.
Mulig du da evt kan ha hatt eggløsning, eller så er det jo bare å ta noen tester noen dager og se hvordan de ser ut![]()
Jeg har også syklus på 30-32 dager, og pleier da å ha el på dag 17-19, så det kan hende du enten har hatt eggløsning, og at det er derfor testene dine er såpass svake/negative.Jeg har tatt tester i flere dager nå og får bare en strek
Jeg vet ikke når jeg har hatt eggløsning i syklusen, jeg har ikke fulgt med på det før, men den har vært i ca 30 dager og pms i 3 dager før

Jeg fikk en svak strek i dag på eggløsning testenJeg har også syklus på 30-32 dager, og pleier da å ha el på dag 17-19, så det kan hende du enten har hatt eggløsning, og at det er derfor testene dine er såpass svake/negative.
Eller så er syklusen din i ulage etter MA og ikke klar for eggløsning enda.. ikke godt å si.
Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en el test hver dag, på ettermiddagen og sett om den økte frem til evt eggløsning eller mens kommer. Hvis mens kommer er du jo plutselig i ny syklus og kan prøve igjen, jeg pleier å begynne å teste etter el allerede syklusdag 10, dersom den plutselig skulle bestemme seg for å komme litt før![]()