Ja det skjønner jeg, å er veldig enig også;)
Jeg merket vertfall ikke noe "spesielt" når jeg sluttet, å mener at jeg fikk eggløsningen allerede ca to uker etterpå. Om jeg ble gravid eller ikke aner jeg ikke, men ingen tegn mens enda:rolleyes: Hadde dog lange sykluser før jeg begynte på disse pillene, så veldig spennende:) Har jo tatt en negativ test nå da, så lover dårlig denne runden. Testen var utgått da...
Har kjøpt en ny fra rfsu (aldri prøvd det merket før), men har planer om å ta den i morgen eller dagen etter... Dyrt å teste hele tiden også:wideyed:
Aha! Høres jo veldig spennende ut da :D håper på spire hos deg!! Og at jeg ikke er langt bak når pillen blir kastet ;)

Har du dagbok forresten? :)

Håper jeg også :happy: Håper vi begge får spire i magen :dummy:
Nei, hva er det?:oops::)
Jaa :D
Er mange som skriver "dagbok" her inne, så andre kan lese :) noen for sin egen del, andre for å dele med andre :) veldig gøy å følge med syns jeg da :) tenkte hvis du hadde ville jeg ha lest din :p

Tok i dag testen fra rfsu som også var negativ :/
Begynner derfor å lure på om første runde ikke var eggløsning, på tross av symptomer på det og eggløsningsblødning osv.
Kan jo være at kroppen utsatte eggløsningen, MEN fryktelig rart at den andre runden var så annerledes. Både enn før minipillen og denne "eggløsningen" som jeg trodde jeg hadde.
Er vant med våt skjede, slim som er tynt, blankt og strekkbart over en periode på alt fra en halv dag til litt over et døgn.
Denne gangen var den en dag med tykkt slim som kom som en klump. Så tørr skjede til en ny klump kom neste dag.
Var strekkbart slim. Kunne dra det mange cm, men kunne også ta tak i det og dra det ut av skjeden (sorry folkens).
Livmortappen virker detimot høy og hardere, som kan tyde på endt el?

Oppdatering..

Det er nå fire dager siden eggløsningen (nr 2 av de),
å ved tappetaffsing nå i kveld var tappen gått fra litt hard til litt mykere og mer lukket. Tok ut fingeren og der var det pittelitt friskt blod. Ikke nok til til å komme ut av skjeden...
Tidlig for festeblødning??

Back
Topp