Jentemamma<3
Flørter med forumet
Hei
Har begynt å prøve på nr 2, å husker ikke mye fra forrige gang (selv om barnet bare er 1,5 år)
Sluttet på minipillen for ca en måned siden.
Hadde ikke noe mensen, men trooor jeg merket den første eggløsningen...
Hadde mye strekkbart blankt el slim for 12 dager siden (ble også unormalt "ivrig" uten noen grunn til å bli det) og dagen etter kom det pittelitt svakt blod i hvit utflod (nesten ingenting).
Har aldri hatt eggløsningsblødning før, men kan virke som dette var det?
Vil dette si at eggløsningen mest sannsynlig var på dagen med svakt blod?
Hadde sengekos både to dager før slim og qpå dagen med slim.
Håper såklart det klaffet på første forsøk nå da
Har forøvrig testen med ebay strips siden dagen etter "eggløsningen"
De har vært helt negative hele gjengen. Men er jo noen dager til ikm.
Livmortappen er litt utflatet, med rar "konsistens" (vet ikke om jeg vil si hard er myk...) å veldig langt oppe. Har føltes sånn hver dag i ca en uke nå. Men prøver å ikke taffse så mye...
Har innbilt meg litt stikking i ene puppen og mener jeg hadde svak metallsmak i munnen et par dager, men dette stoler jeg ikke på at ikke bare er hodet som tuller altså
Har begynt å prøve på nr 2, å husker ikke mye fra forrige gang (selv om barnet bare er 1,5 år)
Sluttet på minipillen for ca en måned siden.
Hadde ikke noe mensen, men trooor jeg merket den første eggløsningen...
Hadde mye strekkbart blankt el slim for 12 dager siden (ble også unormalt "ivrig" uten noen grunn til å bli det) og dagen etter kom det pittelitt svakt blod i hvit utflod (nesten ingenting).
Har aldri hatt eggløsningsblødning før, men kan virke som dette var det?
Vil dette si at eggløsningen mest sannsynlig var på dagen med svakt blod?
Hadde sengekos både to dager før slim og qpå dagen med slim.
Håper såklart det klaffet på første forsøk nå da
Har forøvrig testen med ebay strips siden dagen etter "eggløsningen"
De har vært helt negative hele gjengen. Men er jo noen dager til ikm.
Livmortappen er litt utflatet, med rar "konsistens" (vet ikke om jeg vil si hard er myk...) å veldig langt oppe. Har føltes sånn hver dag i ca en uke nå. Men prøver å ikke taffse så mye...
Har innbilt meg litt stikking i ene puppen og mener jeg hadde svak metallsmak i munnen et par dager, men dette stoler jeg ikke på at ikke bare er hodet som tuller altså