Eggløsning og Wild Yam

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Hei damer,

jeg hadde tenkt å prøve wild yam denne pp, men ff-appen er usikker på når el var, og har markert med stiplet linje. Den tror jeg er 4 dpo i dag, men jeg hadde eggwhite-utflod senest i går. I dag er den fortsatt strekkbar men ikke så tykk ... Har hørt man ikke skal begynne med wild yam før man sikkert vet at el har vært? Stemmer det? I så fall kan jeg jo ikke begynne på det nå, eller denne pp'en når det er så usikkert?

Har du tempet eller testet etter EL?

Temper etter el. Først viste den at el hadde vært sikkert på syklusdag 8, men siden el-symptomene med utfloden varte utover, så har den nå markert dette krysset som usikkert.

902899FA-BBC6-4A43-9857-F14A325A71AB.jpeg

Grafen ser sånn ut. El-symptomene kom samme dag s siste spotting etter mens. Mye tidligere enn den pleier mao, men har opplevd tidlig el en gang før.

Vis vedlegget 348000

Grafen ser sånn ut. El-symptomene kom samme dag s siste spotting etter mens. Mye tidligere enn den pleier mao, men har opplevd tidlig el en gang før.

Ah, du hadde så tidlig EL og, så var lite å sammenligne godt med før EL :P Mens ser jo ut som den har vært. Har fått EL slim dager etter EL før selv :)

Ah, du hadde så tidlig EL og, så var lite å sammenligne godt med før EL :p Mens ser jo ut som den har vært. Har fått EL slim dager etter EL før selv :)

Kanskje jeg skal ta sjansen på å begynne på wild yam da ... Har også hatt el-slim etter el tidligere, men er så redd for å gjøre noe "galt" hehe særlig siden jeg ikke har prøvd wild yam før. Har du prøvd det?

Kanskje jeg skal ta sjansen på å begynne på wild yam da ... Har også hatt el-slim etter el tidligere, men er så redd for å gjøre noe "galt" hehe særlig siden jeg ikke har prøvd wild yam før. Har du prøvd det?

Har prøvd det tidligere (2016(, følte ikke det var noe stor effekt sånn sett.
Brukte det så sammen med babyklister under denne prøverunden, og da økte lutealfasen med en dag. Hjalp ikke mye det heller, men det har andre årsaker. :)

Har prøvd det tidligere (2016(, følte ikke det var noe stor effekt sånn sett.
Brukte det så sammen med babyklister under denne prøverunden, og da økte lutealfasen med en dag. Hjalp ikke mye det heller, men det har andre årsaker. :)

Så det kan øke lutealfasen? Har lutealfase på 15-17 dager og høy temp til mens kommer. To leger har nå avkreftet progesteronmangel. Så sitter og er veldig usikker. Er bare den lille stemmen som vil prøve alt :rolleyes::hilarious:

Så det kan øke lutealfasen? Har lutealfase på 15-17 dager og høy temp til mens kommer. To leger har nå avkreftet progesteronmangel. Så sitter og er veldig usikker. Er bare den lille stemmen som vil prøve alt :rolleyes::hilarious:

Tror ikke du har behov for Wild yam egentlig, men :P Det er jo mest for å øke progesteron; ved f.eks for kort lutealfase :) Prøvd babyklister? Det har jeg god tro på, nemlig !

Tror ikke du har behov for Wild yam egentlig, men :p Det er jo mest for å øke progesteron; ved f.eks for kort lutealfase :) Prøvd babyklister? Det har jeg god tro på, nemlig !

Ikke prøvd det, men er veldig interessert. Tips til merke og hvor man får kjøpt? (Over nett)

Ikke prøvd det, men er veldig interessert. Tips til merke og hvor man får kjøpt? (Over nett)

Tror du får tak i det i bare en variant.. babyklister/fructus femina. Får tak i det på mecindo.no i alle fall :)
Jeg brukte det under fryseforsøket mitt nå, og spiren satt ♥️ Kan være pga støttemedisinene ellers også, men spiren satt i alle fall.

Tror du får tak i det i bare en variant.. babyklister/fructus femina. Får tak i det på mecindo.no i alle fall :)
Jeg brukte det under fryseforsøket mitt nå, og spiren satt ♥️ Kan være pga støttemedisinene ellers også, men spiren satt i alle fall.

Tusen takk! :Heartred

Oi, så bra! Jeg har også tenkt på å prøve Babyklister en stund, og nå har jeg bestilt :D Føles godt å prøve noe «ekstra», om ikke annet for en optimistisk boost etter å ha rundet året med prøving her :shy:

Jeg prøvde salviete og WY denne prøveperioden. Starta 4dpo med WY. Fra mensen til eggløsning med salviete. Om det var det som funka vet jeg ikke, men har hatt 8pp og fikk endelig positiv graviditetstest i dag.

Last edited:
Back
Topp