Eggløsning- graviditet

koglu

Forelsket i forumet
Lurte på en ting for en annen, og håper dere kanskje ha flere svar/ råd enn meg..

Personen hadde sex på et tidspunkt da hun hadde ømme bryst og ca 2 uker etter siste menstruasjon. Dagen etter er brystene fremdeles ømme og har følelsen av av menstruasjon skal komme. Murringer i nedre mage region og stikkinger som ved mens. Jeg tenkte da på at det er eggløsning hun kjenner.
Så det som da er spørsmålene ( siden man jo er fruktbar i denne perioden):
- har hun hatt sex før eller etter eggløsningen?
- Og hvilke sjanser er det for at hun blir gravid?
- Kan det være etter eggløsning og feste stikkinger hun kjenner?
- Hvor tidlig kan det eventuelt merkes graviditet?

Håper noen av dere kan svare bedre enn meg [:D]

Ingen??

dytt

Seriøst folkens...?? Ingen som har noen ideer?

Vanskelig å svare på det. Men, viss det er el ho har hatt da, og hadde sex rett før/under så er jo sjansen der for at ho kan ha blitt gravid ja. Trur ikkje det er festesmerter så kjapt i allefall. Er vel egentlig berre å venta til forventa mens og teste, evt eit par dagar før forventa mens. Eg testa positivt 4 dagar før venta mens da eg vart gravid i allefall, men den streken var så syltynn at eg trudde den var negativ[:)] Lykke til[:D]

Man kan jo bli gravid med sex 4 dager før eggløsning, og en dag etter, egg klarer seg i ett døgn, og sæd i opp til 5 dager...

Men, festesmerter vill Jeg ikke tro, men vet jeg jo ikke.. Men, er jo bare å vente de 2 små ukene da[;)]

Hmm.. Takk til dere som svarte [:D]

mon tro om andre kan komme med innspill idag ?

Back
Topp