Eggkvalitet

Kathrine-87

Blir kjent med forumet
Hei.
Noen her som har opplevd å aldri få optimale egg? Hadde et forsøk i høst som ble avbrutt. 6 egg befruktet, men falt av etter 3 dager.

Hadde nytt uttak i går, 14 egg ut.
Tlf fra sykehuset nå, kun 4 befruktet og ingen med optimal kvalitet.
Jeg er helt ifra meg og har mistet det meste av håp. Ganske sikker vi kommer på sykehuset å får samme beskjed som sist - at ingen er bra nok til å sette tilbake. Hjelp!

Her fikk de ut kun 5 egg på uthentinga, selv om de hadde sett flere på ultralydene. Bare to av de lot seg befrukte, men de delte seg ikke normalt.
Men som de sa til meg, det ordner seg for de fleste til slutt, det er bare vondt psykisk mens det står på.
Klem til deg

Her fikk de ut kun 5 egg på uthentinga, selv om de hadde sett flere på ultralydene. Bare to av de lot seg befrukte, men de delte seg ikke normalt.
Men som de sa til meg, det ordner seg for de fleste til slutt, det er bare vondt psykisk mens det står på.
Klem til deg

Ble forsøket avbrutt da? Hadde de noen formening om hvorfor? Jeg har endometriose, så redd for at det ødelegger eggene for meg.

Ble forsøket avbrutt da? Hadde de noen formening om hvorfor? Jeg har endometriose, så redd for at det ødelegger eggene for meg.

Ja, forsøket ble avbrutt eller gjort ikke tellende som de sa. Så det er jo selvfølgelig bra på en måte da, at det ikke teller før man faktisk får satt inn.
De mente det var for at jeg var for dårlig stimulert og at jeg i tillegg ble stimulert for kort. Har også Endometriose og PCOS. Skulle egentlig ha nytt forsøk med mye sterkere doser og lengre stimulering, men ble gravid med hormonkur i mens vi ventet på neste forsøk.

Back
Topp