Eggehvite i urinen!!

Kisse85

Elsker forumet
Var til jm i dag å hun fant eggehvite i urinen[&:]
Hun ble ikke bekymret,men d ble jeg. Jeg har jo vært så svimmel å kvalm de siste dagene!

Hva skal jeg gjøre nå da? Er d noe jeg kan gjøre? Er redd for å utvikle sv.skapsforgiftning[&:][&o]

ta en tlf til fastlegen? jeg stoler ikke helt på alle jm[8|]
det er flere tegn enn det som tilsier sf. Men eggehvite? trodde det var proteiner i urinen de så etter mtp sf jeg?

ORIGINAL: kolibri

det er flere tegn enn det som tilsier sf. Men eggehvite? trodde det var proteiner i urinen de så etter mtp sf jeg?

protein og eggehvitte er det samme! [;)]

ORIGINAL: Heidi10

aha! hehe
da jeg var innlagt på ullevål denne uken fant de proteiner i urinen min, men legen der sa bare at jeg måtte følge med på andre tegn som hodepine og smerter under høre ribben. Dvs proteiner i urinen i seg selv trenger ikke tilsi sf, men man skal følge med.

Hvor mye utslag var det da?

ORIGINAL: Heidi10

aha! hehe
da jeg var innlagt på ullevål denne uken fant de proteiner i urinen min, men legen der sa bare at jeg måtte følge med på andre tegn som hodepine og smerter under høre ribben. Dvs proteiner i urinen i seg selv trenger ikke tilsi sf, men man skal følge med.

D er vel sikkert ikke noe[:)] Krysser fingrene for d[:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

hmmm. hun har skrevet +1[8|] Vet jo ikke hva d betyr jeg.

+1 i utslag er ingenting [:)] Jeg har hatt det to ganger å fått bekjed om at det er så lite at det kan like så godt være litt utflod el.l som har kommet oppi..
+3 er derimot mye og da ville nok jordmor vert litt mer bekymret [;)]
Dette er også kun ETT symptom på SF. Sammen med høyt blodtrykk og hodepine og smerter under høyre ribbein er det risiko.. alene så får du bare tettere oppfølging.

ORIGINAL: Kisse85

Du trenger nok ikke bekymre deg[;)][:)]

Sniker fra August her.. [:)] +1 er ikke mye utslag på eggehvite. Du kan også få utslag på eggehvite hvis du har hatt sex dagen før urinprøven ble tatt.

Jeg har også 1+ i proteiner i urinen og legene på sykehuset er ikke bekymret. Trenger ikke å være det du heller[:)]

Takk jenter! Dere er gode å ha[:D]
Jeg har litt av flere av disse tegnene,men satser på at d bare er tilfeldig[:)]

ORIGINAL: Kisse85

KIsse85..

Jeg fikk utslag på +3 for noen uker siden og da sendte de urinen til labratoriet på sykehuset og der viste det seg rett og slett at det var
kommet litt utflod i urinen[:-] Tok en ny fire dager etter og den var helt fin og det har de vært hver uke siden!
Reis på mandag igjen å få ta en ny du! Sånt er ikke godt og gå å tenke på!!

Back
Topp