Eggdonasjon

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Som de fleste andre her inne (vil jeg tro), sitter jeg og leser om alt mulig rart jeg finner på internett om graviditet. Jeg venter for tiden på svar på hormonblodprøvene mine, for å se om IVF er aktuelt. Siden jeg er 40, er jeg jo klar over at resultatene kan være nedslående. Så i dag begynte jeg å lese om ED. Kom over annet forum med en del norske som har hatt hell med det i utlandet. Tenker det blir neste steg, hvis IVF ikke går. Noen her som har forsøkt, eller vurderer det?

Har ingen erfaring selv, men en kollega på 40+ har en datter hvor egget er fra latvisk donor. Hun og mannen var i Riga og var kjempefornøyde. Lykke til videre, håper blodprøvene ser bra ut!!

Vet om én her inne som har gjennomgått det, men jeg vil ikke skrive noe før hun selv eventuelt gjør det. Ellers kjenner jeg flere via fjesboka som har gjort det (ikke brukt det selv altså). :)

Vi vurderer eggdonasjon hvis siste forsøket i Danmark ikke lykkes.

Vi vurderer eggdonasjon hvis siste forsøket i Danmark ikke lykkes.

Har dere kommet så langt som å se på ulike klinikker? I min lille surfe-runde i dag, så jeg at det er ganske mange klinikker å velge mellom.

Jeg håper jo selvfølgelig på å få prøve meg på IVF først, men er veldig åpen for eggdonasjon om det ikke blir aktuelt evt. ikke lykkes. Håper dere lykkes nå, med siste forsøket! :-)

Vi har sett litt på klinikker, og er i kontakt med Serum i Hellas med tanke på prøvetaking først og fremst (men vi spør samtidig om ED) ;-)

Back
Topp