Eggdonasjon; noen med erfaringer fra Danmark?

Det er fantastisk :) Gratulerer så mye. Jeg fikk mail fra klinikken igår. De kan ha konsultasjon i mai, og behandling kan først påbegynnes om 3-5 måneder.

Så nå ble jeg veldig i tvil igjen på om vi bare skal velge Danmark likevel. Det som fristet med Finland var blant annet kort ventetid.

Vi får tenke litt på det. Tusen takk for info :)

Hei du!

Nå har vi også kastet oss inn i dette med eggdonasjon.
Hva er status hos dere nå?

Vi sendte melding til en klinikk i DK, Aleris Hamlet, på søndag og har nå avtalt første telefonmøte med de neste uke.
De har ingen ventetid og vi vurderer en eggdonasjon-pakke hos de.

Skikkelig spennende å være i gang med noe nytt som gir oss et nytt håp om å komme i mål!
 
Hei du!

Nå har vi også kastet oss inn i dette med eggdonasjon.
Hva er status hos dere nå?

Vi sendte melding til en klinikk i DK, Aleris Hamlet, på søndag og har nå avtalt første telefonmøte med de neste uke.
De har ingen ventetid og vi vurderer en eggdonasjon-pakke hos de.

Skikkelig spennende å være i gang med noe nytt som gir oss et nytt håp om å komme i mål!


Heisann :)

Så spennende! Her skjer det ikke så mye, jeg knasker vitaminer, og håper på graviditet med egne egg. Vi var i samtale med Stork klinikken I København 31 mars, men ikke hørt noe mer. Så de har ingen rett donor enda. Vi har en avtale med Ovumia i Finland 26 juli.

Nå skal jeg definitivt kontakte "deres" klinikk. Ingen ventetid er jo helt topp! :)
 
Back
Topp