Egg?

Pingo87

Betatt av forumet
Gir dere egg til babyen? Prøvd å lese på matportalen, men finner ikke noe. Og Google ga så mange forskjellige svar:happy:
 
Har gitt plomme tidligere, men nå som hun er litt større kan hun gjerne få hele egget :)
 
Jeg har ikke prøvd. Men det er jo eggeproteiner i mye så hvorfor ikke? Man merker fort om lille får vondt i magen. Jeg har tenkt tanken om eggerøre :)
 
Gir dere egg til babyen? Prøvd å lese på matportalen, men finner ikke noe. Og Google ga så mange forskjellige svar:happy:
Jeg gav egg, men da fant vi ut at han har eggallergi :S ble helt rød på halsen og rundt munnen.
 
Vi skal prøve nå i uken. Nå holder vi på å teste ut gulrot (jeg er veldig allergisk, så tar det i små mengder fra ferdig glass siden jeg ikke kan tilberede noe med det).

Nevøen til samboeren (1 år) er allergisk mot egg. Dvs han var allergisk mot både plommen og hviten, men nå kan han spise plommen ihvertfall [emoji4] Han ble helt rød, fikk nesten ikke puste og måtte rett på sykehus, så vi er litt forsiktig.
 
Vi skal prøve nå i uken. Nå holder vi på å teste ut gulrot (jeg er veldig allergisk, så tar det i små mengder fra ferdig glass siden jeg ikke kan tilberede noe med det).

Nevøen til samboeren (1 år) er allergisk mot egg. Dvs han var allergisk mot både plommen og hviten, men nå kan han spise plommen ihvertfall [emoji4] Han ble helt rød, fikk nesten ikke puste og måtte rett på sykehus, så vi er litt forsiktig.

Tror vi venter til vi er hjemme fra hytta:nailbiting:
 
Vi skal prøve nå i uken. Nå holder vi på å teste ut gulrot (jeg er veldig allergisk, så tar det i små mengder fra ferdig glass siden jeg ikke kan tilberede noe med det).

Nevøen til samboeren (1 år) er allergisk mot egg. Dvs han var allergisk mot både plommen og hviten, men nå kan han spise plommen ihvertfall [emoji4] Han ble helt rød, fikk nesten ikke puste og måtte rett på sykehus, så vi er litt forsiktig.

Det gikk veldig fint med både egg og gulrot heldigvis :)
 
Vesla her var ikke begeistret. Prøvde blande med avokado (som er en favoritt) men hun ville ikke ha det heller [emoji23]
 
Da har vi prøvd egg flere ganger. Her er det stor stas når han spiser det ute på kafé eller hotell. Hjemme vil han ikke ha
 
Back
Topp