Eget soverom

Kværuline

Forelsket i forumet
Når tenker dere at de små skal inn på eget rom? Noen som alt har flytta de?

Her tenkte vi å prøve når gubben tar ferie, sist i denne mnd. Da har lille akkurat bikka 5 mnd. Blir nok værst for meg tenker jeg :/
Sambo jobber mest netter, så da havner hun ofte over i vår seng Ila kveld/natt. Men noen sier at de opplever at barna sover bedre/lengre på eget rom.

*mobil app*

Vet ikke helt enda, blir vel når vi er ferdige med nattmat tenker jeg..

Litt usikker jeg også.. Men tenker å flytte han på eget rom når han ikke spiser på natten lengere:-)

Venter nok i hvert fall til han slutter å spise på natta..

* æpp'n *

Ååå lillegull har jo nettop komt til verden! Føles som hun har vært her bare et par dager, så jeg er absolutt ikke klar for å flytte henne til eget rom. Er alt for koselig med babyvuggen og uroen :) og lydene hun så søtt lager, kveldskosen, nattammingen, den vakre lille som lyser opp når jeg titter ned om morgenen! Nei du det er alt for idyllisk til å ikke nyte disse nettene (selv om de ofte også er strevsomme altså) :) her blir mini til jeg er klar for å la henne sove alene, hvertfall ferdig med nattamming!

Tenker å slutte nattamming rundt 8-9 mnd så det blir nok deromkring tror jeg. Gruer meg...:-/

Rommet hennes er ikke helt ferdig pusset opp, så vi må nå få det ferdig først. Hun sover nå godt inne hos oss enn så lenge =)

Er enda nattmat her og.. Uff ja! På en måte virker det som det bare er noen dager siden hun kom, og på en annen side virker det som hun har vært her hele tiden ❤ Imgenting er som det blide ansiktet som ser på deg med klinkekuleøyne, og bablinga som kommer ❤ Hærlig altså! Selv om de starter tidlig ;)

*mobil app*

Leker med tanken på å ha henne på rommet vårt for alltid, så kan hun være lillebabyen vår til vi blir gamle og grå... Men tror nok hun kommer til å flytte ut når hun blir mer vàr på lyder og våkner lettere. Vi har bare tre soverom i underetasjen også, så vi må finne ut av hvem som skal dele rom. Vil ikke flytte eldste på løftet heeelt enda!

Back
Topp