Eget rom..

Vi har dessverre ikke plass til eget rom. Så han må nok sover hos oss en liten stund, ihvertfall til vi har funnet et hus med mere plass.
Men det går bra fordi han sover veldig godt! Godt å ha han i nærheten synes jeg, elsker å se han liggende i senga si og sove.

Tenker tanken.. Men siden han er så mye våken nå, så vet jeg ikke helt.
Orker ikke fly fram og tilbake 100 ganger i løpet av natten for å amme,
putte i smokken osv osv. MEN det kan jo være han sover bedre på eget
rom[8|] Får se hva vi gjør..

ORIGINAL: superida

Trives med å ha lillegutt ved siden av senga jeg [:)]
Tror jeg kommer til å sove dårligere om han får eget rom.
Og han sover også bra,så haster ikke med det[:D]

Sign[:)]

Jeg har lyst å flytte Alexander på eget rom, men usikker på hvordan det går siden han foretrekker at jeg ligger inntil han når han skal sovne - og han våkner jo fortsatt 1-2 ganger om natten for mat...

Nicoline ligger på egent rom,hun sover mye bedre etter vi flytta henne inn på sitt eget rom

Vi har gjort det, men sover ikke så bra som jeg trodde hehe
Ho sov i grunn hele nattan sammen med oss, men etter at jeg la henne på eget rom så spiser ho hver 3 time i stedet. Håper det en fase bare hehe

Her samsover jeg og tuppa, siden vi har hele senga for oss selv. Hun har egen seng, som jeg har planer om å ta i bruk snaaart [:)]

da må jeg legge ham på badet eller vaskerommet! For har ikke flere rom [;)] Vi har aldri tatt hensyn med lyder når han sover, så han sover gjennom det meste [:)] går glimrende det! Han får eget rom da huset er ferdig og vi flytter! Til høsten engang! Kan være jeg ikke klarer å legge ham på eget rom da. hehe.

Back
Topp