Eget rom

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Når har dere lagt barna deres på eget rom? Noen erfaringer?

Jeg har en gutt på 2 år og han har lagt på eget rom siden han var 6 mnd. Har fungert kjempefint!

Hei.

Jeg har en gutt på snart 5 år og han har ligget på eget rom fra første dag hjemme. Det gikk kjempefint.

Her hvor vi bor er det bare ett soverom, så inntil vi har råd til å flytte må hun sove på samme soverom som oss.

Vi kommer til å ha babyen i eget rom så og si helt fra starten. Har et lite soverom som ligger i flukt med vårt eget. I avstand er det kun 2,5 meter fra sengen vår til der barnet kommer til å ha sengen sin stående. Men altså, to separate rom.

Sønnen min fikk eget som for to uker siden han.. Nå er han 1 år og 8 mnd.
Mest fordi vi har brukt rommet hans som oppbevaring for saker og ting, har ikke hatt plass til dem noe anna sted. Men nå er det rydda og fint!!

Ser ut som han synes det er litt fint med eget rom, selv om han helst vil ligge i senga til mamma... [;)]

la sønnen min på rommet sitt samme dag som han var født jeg...(dro hjem etter 6 timer etter fødsel)
råder andre til å gjøre dette også..han vil ikke sove noe annet sted omtrent han enn sin egen seng..legger jeg han i min seng er det ikke snakk om å sove..og deilig er det

Med førstemann hadde vi bare ett soverom,så ho fikk nytt rom når vi flytta...
Da var ho rett over 16mnd!
Andremann "flytta" opp på rommet sitt da han var ca 7mnd...
Og begge deler har fungert helt greit for oss alle sammen![;)]
Så tror det bare er å flytte barna på eget rom,når en føler det er greit selv...
Du har jo også de her som har lagt barna på eget rom fra starten.
Gjør det du føler er riktig for dere!

Har akkurat begynt å rydde å ordne klart for å legge mi datter på 17 1/2 mnd på eget rom. Synes det er veldig trygt og veldig kos å ha henne i lag med meg på vårt rom, men det er tydelig at hun blir forstyrret av oss når vi kommer og legger oss, så vi har bestemt oss for å prøve å legge henne på eget rom av den grunn. Tror det er veldig opp til hver enkelt når man vil legge dem på eget rom. Gjør det som føles best og rett for deg/dere!

heissann, gutten min er nå 7mnd, å vi holder på å fikse det opp nå,, fikk hjrm tapet i dag, pluss jeg har vært på shopping tur,, kjempe gøy.. skal ha blått tak med stjernehimmel,,, + jeg skal male ole brum på pipa som går gjennom rommet

Vi la opp gutten vår når han var 7 mnd. Prøvde når han var 6 mnd, men da våknet han annen hver time. Når han var 7 mnd så lå jeg på det nye rommet med ham i 4 netter, før jeg trakk meg stille unna... Siden den natt har han sovet rundt [:D] Hørte at det kunne være lurt å sove på samme rom et par dager slik at "mors lukt" ble hengende igjen i rommet-dermed ville det være noe kjent hvis barnet våkner om natta...

Back
Topp