Eget rom

lillemor80

Forelsket i forumet
sover babyene på rommet deres eller på eget rom?? fikk anbefalt å legge han på eget rom vi, siden han er så urolig om natta...men syns liksom det er litt tidlig.

Vilde har sovet på eget rom siden hun var 2 mnd gammel, hun...... [:)] Det er helt supert.
Rommet er vegg i vegg med soverommet vårt, døra på gløtt OG babycall på - det går så fint! Og så har jeg en ammestol inne på rommet hennes - rett ved senga - så jeg legger henne bare rett over i senga igjen når hun er mett og nesten sovner ved puppen.
Og for søvnen er det helt topp - både for henne og meg [:D]
(Storebror sov også på eget rom fra han var så liten - så denne gangen følte jeg meg trygg)

Men du må jo gjøre som DU føler er rett for dere - ingen er jo like. [:)]

Noah sover inne med oss enda, og blir vel til at han gjør det til vi skal flytte om 6-9 mndr.. Her vi bor nå er det så liten plass [&:]
Hs sa at det er lurt å ha de der i 6-12 mndr, men at noen har det bedre på eget rom fra de er bare et par mndr. Så man må vel se selv hva som er best for sitt barn[:)]

Eirik har blitt så urolig om natta nå,så jeg lurer på å flytte han. Eneste er at rommet hans ligger så langt unna[8|] Er en gang som skiller rommene helt, så uten babycall vil jeg ikke høre han før han skriker[:(] Har jo babycall asså... Men lurer fortsatt på å prøve...

Robin får eget rom om ca 3 uker.da har pappen ferie og vi skal male og pusse opp..

Patric har sovet på eget rom siden han var 2 dager gammel han...[:)]

Jenta mi har sove på eget rom i rundt 3uker nå.. Går veldig bra [:)][:D]

Olier har sovet på eget rom i ca 1 uke nå. Han sover så godt, våkner halv 9 hver morgen.
Det har gått kjempe fint! Han sovnet etter 10 min allerede første natta![:)]

Vi er IKKE klare for å flytte henne på eget rom, selv om rommet hun skal få ligger vegg i vegg med vårt. Vi har vel egentlig snakket om å ha henne inne hos oss til hun er ca. et år. Tror jeg bare ville ligget og lurt på hvordan hun hadde det og sånn... Ordentlig hønemor, ja!

Ida skal nok få sove på samme rom som oss en god stund til. [:)]

Vi har bare 2 soverom, så Eline blir nok liggende på mamma og pappas rom 1 år til ca. Storebror har rom alene, men neste sommer kan kansje Eline flytte dit. Vet ikke hvordan vi skal gjøre det...Skulle i grunnen hatt 3 soverom...*Argghh*

Back
Topp