eget rom

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
er det noen som har flyttet lille inn på eget rom enda? :) hvordan gjorde dere det og hvordan har det gått? :D

Ikke ennå, men har begynt å tenke på det, er ikke så mye plass på soverommet våres, får ikke plass til Hundeseng når sprinkelsenger er inne og det ender med at hunden ligger i vår seng, og tar av oss dynen x')

Spurte mannen om vi skulle begynne å tenke på det... det ville han ikke så mini blir på vårt rom i vår seng

Vi skal i gang på bygge så snart disse utbyggerens kan komme å fikse gulvet bort igjen :/men av erfaring så har det gått veldig BEA :D begge de to andre barna har sovet mye bedre når de har kommet over på eget rom :D håper det skjer med mini å :p

Vesla var 11 mnd. Da våknet go når jeg bare beveget dyna, så flyttet bare senga og henne inn på hennes rom. Minstemann nå bor i walk in klesskapet vårt :p så han blir vel rundt ett år, da rommet hans blir påbegynt til sommeren. Må etterisoleres og bytte vindu

Ikke ennå, men har begynt å tenke på det, er ikke så mye plass på soverommet våres, får ikke plass til Hundeseng når sprinkelsenger er inne og det ender med at hunden ligger i vår seng, og tar av oss dynen x')
hehe, kjenner det problemet :p her har hunden flyttet ut i stuen nå som lille sover hos oss, da slipper vi at hun ligger i senga og tar all plassen (og dyna!) :hilarious:

Spurte mannen om vi skulle begynne å tenke på det... det ville han ikke så mini blir på vårt rom i vår seng
hehe, tenk at det er mannen som vil at lille skal bli på rommet! :p her er det omvendt virker det som, men han er tolmodig da, det skal han ha :joyful:

Min har ligget på rommet sitt siden han var 2 uker.:) går veldig fint og han elsker senga si. Tror aldri vi hadde fått han til å sove sammen med oss i vår seng. Kanskje når han blir større.:)
Jeg bruker kamera for å følge med han.

Kommer til å legges på eget rom når vi kommer hjem fra reise i slutten av mai. Da er hun nærmere 7 mnd..
Hun sover natten igjennom, og begynner å reagere på oss når vi legger oss.
Gjorde det samme med storesøster.. Ca 6 var hun..

hehe, kjenner det problemet :p her har hunden flyttet ut i stuen nå som lille sover hos oss, da slipper vi at hun ligger i senga og tar all plassen (og dyna!) :hilarious:
Hun sover av og til i stuen, eller gangen vist vi ligger sengen der. Men hun er så mammadalt att hun må helst ligge opp på meg! X)

Skjer ikke før hun har sluttet å spise på natta tenker jeg, bl r så stress å måtte gå inn på rommet hennes for å gjøre det. Foreløpig er det fortsatt max 3 timer mellom hvert måltid!

Det er nok en stund til, ammer fremdeles ca hundre ganger i løpet av en natt :P

Back
Topp