Eget rom

Iceangel91

Glad i forumet
Har begynt å tenkt litt på det med eget rom til prinsen ... Har hørt det at de evt sover bedre da :) men vet at det er bra for tilknytning å ha han på rommet med meg .. Når er egentlig "normalt" å legge de på eget rom ? Husker ikke med han eldste :P

Slik jeg har forstått det er det mange som ligger på eget rom når de sover igjennom natten. Det er jo ganske individuelt. Her står rommet sånn ca klart, men han spiser hver 3-4 time om natta så da blir han ;)

Slik jeg har forstått det er det mange som ligger på eget rom når de sover igjennom natten. Det er jo ganske individuelt. Her står rommet sånn ca klart, men han spiser hver 3-4 time om natta så da blir han ;)

Har hørt at de faktisk kan sove gjennom natten når de blir flyttet på eget rom :P siden barna lukter oss mødre (som er forbundet med mat) :P er så usikker på hva jeg skal gjøre ... Han får mat 1 gang på natta rundt kl 06 .. Er sånn ca klart rom til lillemann her også :)

Her sover jeg i stua i ukedagene og i seng i helgene. Han våkner og er helt hysterisk av vekkerklokka mi. Han reagerer ikke på noen andre lyder men akkurat vekkerklokka den er han ikke venn med... så at han skal våkne hysterisk 1,5-2 timer før han våkner selv ødela dagen hans mye. Men han våkner om natta og spiser selv om han sover alene så det trenger ikke å ha noe å si om de deler rom eller ikke :)

Vi tenker om at vår våkner fremdeles av oss til tider når hun er rundt seks mnd, prøver vi å flytte henne på eget rom. Har babycall så kan høre henne uansett om det er noe. :)

Her har vi ikke rom klart, så han kommer uansett til å ha samme soverom som oss lenge.

Hadde vi hatt et rom, så vet jeg ikke når jeg hadde klart å la han ligge alene. Kontrollfreak, og jeg hadde iallefall ikke sovet bedre med han i eget rom;-)!

Da jeg fikk første barnet for 15 år siden, var alt mye lettere. Da sov hun alene fra 6 mnd.. Da var jeg yngre og mer bekymringsløs enn hva jeg er nå!

William sover hele natten igjennom som oftest, i "værste" fall våknet han 5-6 for mat og sovner igjen! Men på morgenen blir han ofte vekt av pappaen som skal på jobb eller meg som rører på meg så jeg vurderer faktisk det samme, men tror at kontrollfreaken i meg hadde hatt problemer :P vi venter nok til etter han har blitt 6 mnd! Liker å kunne sjekke at han puster osv ;)

Ammer annen hver time så her blir det ikke eget rom på natta med det første :p

Vi har kun et soverom, men hadde vi hatt et rom til så hadde vi sikkert venta noen måneder til ;)

Her flytta vi eldste når han var 1,5 år. Blir å vente like lenge med lillesnuppa. ;-) har bare den tiden en gang og det går så fort...

Vi prøver første gang i natt pga amming annenhver time på natta. Slitne foreldre. Så vi håper at det blir litt sjeldnere amming av å legge henne på eget rom sånn at hun ikke kjenner lukten av mat hele tiden. Hun blir 5 mnd til fredag. Eldste var 6 mnd, og sov natten gjennom da vi flyttet han på eget rom.

Vi prøver første gang i natt pga amming annenhver time på natta. Slitne foreldre. Så vi håper at det blir litt sjeldnere amming av å legge henne på eget rom sånn at hun ikke kjenner lukten av mat hele tiden. Hun blir 5 mnd til fredag. Eldste var 6 mnd, og sov natten gjennom da vi flyttet han på eget rom.

Hvordan gikk det??? Her ammer jeg annen hver time på natta ..

Back
Topp