Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen av dere som har flyttet babyen på eget rom? Snuppa her er 2 mnd og vurderer å legge henne på eget rom siden hun sover hele natten, greit å ikke måtte liste seg inn når vi skal legge oss på kvelden...
Er du klar for det så kan du jo det jeg er langt ifra klar for det selv om hun sover hele natta. Men er ikke no i veien for det om du er klar hvis hun sover godt i senga si å føler seg trygg nok på den til å sove i "nye omgivelser" har dere en vugge eller lignende hun kan sove i på dagtid på det rommet så hun blir vandt med rommet?
Jenta mi er 3 mnd i dag og har flyttet på eget rom i starten av januar, hun klarer ikke sove ved siden av meg, hverken i samme seng eller egen seng ved siden av. Ble bare hylskriking. Da hun flyttet sov hun bedre. Jeg fullammer og må stå opp og hente henne.
Jeg vurderer også å flytte lille på eget rom. Ammer om natta, men jeg får uansett ikke til å amme liggende og må skifte bleie, så jeg ser ikke at det skal være noe mer tungvindt for min del å legge han på eget rom.
Er du klar for det er det bare å flytte mini.
Vi skal flytte lillemor nå, hun har sovet I ega seng fra dag 1 og dersom ho vil amme en runde om natta står jeg uansett opp.. (blir sur om jeg ammer ho liggende I senga)
Mini her har sovet på eget rom siden han var 5 uker. Både jeg og han sov dårlig, nå som han er på eget rom sover jeg mye bedre og han sover 6-7 timer i strekk før han skal ha mat og ren bleie. Jeg syntes det var rart første natta, men det gikk seg fort til